Як повідомляє USA Today, новий проект матиме назву Facebook at Work. Запустили її ще минулого року, але лише в тестовому режимі.
450 компаній вже її протестували, включаючи таких гігантів як Heineken і Royal Bank of Scotland.
- Читайте також: Навіщо Microsoft купила LinkedIn за $26 млрд
"Facebook at Work дозволяє нашому персоналу спілкуватися, обговорювати і вирішувати проблеми швидше і ефективніше, ніж електронна пошта", - коментує Кевін Хенлі, директор по дизайну в Royal Bank of Scotland.
Зовні нова мережа схожа на традиційний Facebook, але в ній можна зареєструватися без прив'язки до основного, особистого профілю.
Завдання Facebook at Work в тому, щоб допомогти співробітникам компаній обмінюватися ідеями, використовуючи повідомлення, оновлюючи статуси і об'єднуючись в групи.
Раніше повідомлялося, що корпорація Microsoft купила мережу професійних контактів LinkedIn
Коментарі
Правила коментування