Інфографіка. Скільки втратили кафе і ресторани за час карантину, і кому пощастило менше всіх

10 червня 2020, 19:54

Найважчим місяцем для рестораторів став квітень: виручка українських закладів громадського харчування тоді склала всього 26% від лютневої. У травні цифри дісталися до 50% від докризових.

Про це свідчать результати дослідження компанії з автоматизації кафе, ресторанів і магазинів Poster.

У другій половині травня влада почала поступове послаблення карантину, а ресторанам дозволили відкрити літні майданчики. Через тиждень, кількість закладів підскочила відразу на 18% квітні зростання не перевищував 2−3%).

Реклама

Таким чином, на 31 травня в Україні відновила діяльність 70% закладів громадського харчування. Середня виручка після відкриття літніх майданчиків склала 50% від докризової. Для порівняння, на початку квітня ця цифра становила 33% і 22% відповідно.

За чотири тижні квітня-травня просадка по обороту у невеликих ресторанів середнього і невисокого сегмента склала в середньому 58%, у барів — 53% у порівнянні з чотирма тижнями до карантину. Бургерні і кафе втратили 45% і 43% відповідно. Кав’ярні за цей період у середньому втратили 12% від докарантинних продажів. Найменше просіли заклади, які і до карантину працювали тільки на доставку, — всього на 4%.

«Квітень став найважчим місяцем для рестораторів — тільки один із трьох закладів у той період зміг перебудуватися на роботу з доставкою і продовжив роботу», — розповів Родіон Єрошек, CEO і співвласник компанії Poster.

«Зараз ситуація трохи відіграє назад: заклади працюють на літники, а в епідеміологічно стабільних областях починають роботу і в залі. Але оборот закладів поки що дуже далекий від докризового», — додав він.

Дослідження компанії Poster базується на операційних даних близько 4000 закладів України. Дані являють собою сукупну неперсоналізовану статистику. Вважається, що заклад не зупиняв роботу на карантині, якщо були продажі протягом хоча б половини днів карантину.

Компанія Poster заснована в 2013 році, вона розробила хмарну систему автоматизації для кафе, ресторанів і магазинів. Послугами компанії користуються понад 12 тис. бізнесів у 90 країнах світу.

Показати ще новини