Імперія шуруповертів. Кому належить і як захоплює ринок мережа магазинів електроінструментів Dnipro-M

19 вересня 2021, 09:09
НВ Преміум

Електроінструменти можна продавати в окремих брендових бутиках, як одяг або смартфони, — довели власники мережі Dnipro-М. Особливо якщо зробити ставку на невисокі ціни, пише журнал НВ.

Б ригада будівельників Максима Сидорчука вже п’ять років займається ремонтами квартир і будинків. Кількість замовлень постійно зростає, тому інструмент їм доводиться часто міняти.

Відео дня

«Рік тому ми придбали перфоратор, болгарку та шуруповерт в магазині Dnipro-M, — розповідає керівник бригади. — Наше попереднє обладнання зламалося, терміни „горіли“, і потрібно було швидко знайти недорогу заміну». Так і відбулося знайомство будівельної команди з брендом, що стає дедалі популярнішим в Україні.

У випадку Сидорчука вибір було зроблено завдяки тому, що техніка Dnipro-M у середньому на 30 % дешевша за ту, яку пропонують відомі конкуренти. Саме так і працює основна технологія продажів цієї мережі — ставка на доступність.

Аудіоверсія статті:
Показати ще новини
Радіо НВ
X