alt
Партнерський проєкт
7 карток

NovaPay для ФОП: які можливості для бізнесу відкриває цей застосунок

30 жовтня, 13:43

2,5 мільйона транзакцій щодня. Чверть усього ринку грошових переказів в Україні, за даними НБУ, і більш ніж 850 тисяч користувачів фіолетовим застосунком. Для більшості українців NovaPay — це зручний сервіс фінансових послуг, спосіб вигідної оплати доставки Новою поштою та щоденний помічник у особистих фінансах.

Але для бізнесу це більше ніж просто платіжний сервіс. Вже понад 75 тисяч ФОПів відкрили бізнес-рахунки у NovaPay та користуються всіма перевагами сервісу. Це не просто набір платіжних інструментів, це екосистема, де підприємець з e-commerce-сегменту отримує все необхідне: від відкриття рахунку, післяплати, швидких платежів, аналітики, виписок і кредитування.

Підготували відповіді на найпоширеніші запитання про те, як застосунок NovaPay допомагає ФОПам у їхній фінансовій рутині.

1

Як відкрити рахунок ФОП у NovaPay?

Відкрити рахунок ФОП у NovaPay можна повністю онлайн за кілька хвилин без жодної паперової тяганини. Усе максимально просто: завантажуєте застосунок, проходите верифікацію за допомогою «Дії» (або за документами у відділенні Нової пошти, якщо потрібно), обираєте статус ФОП – і всередині додатку в кілька кліків відкривається бізнес-рахунок. За кілька хвилин він готовий до роботи. Вам одразу доступна віртуальна бізнес-картка (за потреби можна замовити і пластик) і весь спектр послуг для фінансів підприємця. Особливо це зручно зараз, коли зменшення турбот і час – на вагу золота.

2

Як розділити особисті та бізнес-фінанси у застосунку NovaPay?

NovaPay має систему профілів, між якими можна перемикатися в один клік. Особистий профіль має бузковий колір, бізнес-профіль – блакитний, тож сплутати їх складно. У бізнес-профілі на головному екрані одразу доступні всі ключові інструменти: платежі, призначення довірених осіб, шаблони, замовлення готівки, кабінет післяплати. Штрихкод ФОП для зняття готівки або поповнення рахунку у відділеннях Нової пошти завжди під рукою на головному екрані, а «Гаманець» робить керування картками простим і зручним, дозволяючи швидко перемикатися між ними та налаштовувати фільтри під свої потреби.

3

Як ФОП укласти договір на отримання післяплати онлайн?

Для багатьох підприємців, хто веде товарний бізнес і пересилає клієнтам покупки Новою поштою, важливим є договір на отримання післяплати. Його можна оформити просто в застосунку – одним кроком разом з відкриттям рахунку ФОП. Тож почати отримувати кошти за продані товари можна одразу – без зайвої підготовки документів та довгого очікування. А головне – післяплата на рахунок ФОП у NovaPay зараховується день у день – три рази. Тобто може бути навіть одразу після отримання товару клієнтом.

Всі кошти, отримані як післяплата за товари, автоматично відстежуються, і ви завжди маєте повний контроль над надходженнями. Важливо, що всі операції з коштами, що надійшли як післяплата, – безкоштовні. Ці кошти можна вільно переказувати постачальникам і підрядникам або знімати як готівку у разі потреби.

4

Навіщо ФОПу електронні довіреності та як їх оформити в застосунку?

Електронні довіреності потрібні, коли треба дати доступ до рахунку бухгалтеру, помічнику або іншій довіреній особі. У NovaPay їх можна оформити онлайн, без походів до нотаріуса та зайвих витрат часу.

Доступні п'ять видів довіреностей:

  • для бухгалтера з правом підпису;

  • для бухгалтера без права підпису;

  • для поповнення рахунку готівкою;

  • для зняття готівки з рахунку;

  • для поповнення та зняття готівки.

Це економить час і дає можливість делегувати задачі, особливо якщо ви часто в дорозі або працюєте з віддаленою командою.

5

Як отримати виписку, довідку чи реєстр післяплат за рахунком?

Уся фінансова документація завжди під рукою з NovaPay. У застосунку можна отримати виписку за рахунком, довідку або реєстр післяплат за будь-який період з повною деталізацією операцій. Це особливо зручно у разі роботи з бухгалтером, для заповнення податкової декларації або під час оформлення документів. Не потрібно заздалегідь замовляти виписки чи чекати на їх формування – все доступно миттєво.

Всі виписки – безкоштовні, незалежно від кількості запитів.

6

Які можливості для автоматизації є у застосунку NovaPay?

Рутинні платежі можна і варто автоматизувати, а шаблони платежів у NovaPay значно спрощують регулярні фінансові операції, які раніше доводилося вводити вручну. Це перекази на IBAN, бюджетні платежі, а також перекази коштів із рахунку ФОП на власну картку фізичної особи.

Шаблони можна легко створити заздалегідь, або з деталей будь-якого платежу ФОП, або одразу після успішного завершення операції, і вони одразу доступні на головному екрані у списку шаблонів. Якщо потрібно щомісяця сплачувати податки чи розраховуватися з постачальниками в одну й ту саму дату, можна налаштувати автоплатежі. Застосунок нагадає про дату оплати та дозволить підтвердити її всього одним кліком, і ви не пропустите важливий платіж або ж проведе його самі автоматично.

До речі, оплата за реквізитами теж максимально проста – можна вставити всі дані одним кліком або завантажити фото рахунку, а застосунок самостійно все розставить на свої місця. Залишиться лише провести оплату.

Такі рішення економлять час, знижують ризик помилок під час введення реквізитів і роблять регулярні фінансові операції простими та надійними.

7

Чому варто обрати рахунок ФОП у NovaPay та які тарифи він пропонує?

NovaPay пропонує умови, які важко знайти в традиційних банках. Відкриття та обслуговування рахунку, випуск віртуальної картки, зарахування коштів – все це безкоштовно. Особливо зручно, якщо ви продаєте онлайн та користуєтесь послугами доставки Новою поштою.

Всі операції з коштами, що надійшли на рахунок як післяплата, – не тарифікуються. А інші кошти тарифікуються за правилами:

  • зняття готівки безкоштовне до 100 000 грн на місяць, далі – 0,5%, мінімально – 15 грн;

  • перекази на банківські рахунки безкоштовні до 100 000 грн на місяць, далі – 0,5% (мінімум – 2 грн, але не більш ніж 15 грн);

  • перекази всередині NovaPay – завжди безкоштовні.

Застосунок NovaPay для ФОП – це не просто рахунок, а повноцінний фінансовий помічник, який робить щоденну рутину простішою та легшою. Переваги очевидні: швидке відкриття бізнес-рахунку, контроль над надходженнями та витратами, інтеграція з бізнес-процесами і зручні тарифи, що роблять фінанси прозорими та передбачуваними. NovaPay дозволяє зосередитися на розвитку бізнесу, поки ваша команда та безпосередньо застосунок здійснюватимуть за вас платежі та всі необхідні операції.

NovaPay для підприємців в e-commerce – швидкий і надійний інструмент для щоденних фінансів, який адаптований до сучасних потреб українського бізнесу і допомагає масштабувати продажі без зайвої бюрократії – швидко відкрити рахунок, здійснити платежі, оформити будь-які виписки й навіть довіреності без походу до нотаріуса. Також можна подати заявку на оформлення кредиту та управляти ним у застосунку.

Рішення НБУ про включення до Реєстру платіжної інфраструктури № 21/770-рк від 28.04.2023;

Ліцензія НБУ на надання фінансових платіжних послуг № 21/770-рк від 28.04.2023;

Радіо NV