Масштаби проблеми. У ПриватБанку розповіли, наскільки банкомати та термінали залежать від Київстару
Фінанси12 грудня 2023, 17:19
Про це кореспонденту NV Бізнес повідомили у фінансовій установі.
Як заявив прессекретар ПриватБанку Олег Серга:
— на мобільному зв’язку Київстару обслуговується близько 30% платіжних POS-терміналів;
— 10% - терміналів самообслуговування, в яких поповнюють рахунки та здійснюють платежі;
— 5% — банкоматів.
Вони не можуть обслуговувати платежі до відновлення мобільного зв’язку оператора.
Серга запевнив, що апарати автоматично запрацюють після вирішення технічних проблем у Київстару. Додаткових робіт та втручання Приватбанку не потрібно.
Як повідомлялося, у роботі найбільшого оператора України Київстар стався масштабний збій у вівторок зранку, 12 грудня. Проблеми зі зв’язком спостерігаються по всій Україні.
У компанії заявили про технічний збій, унаслідок якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в Інтернет у частини абонентської бази.
«Фахівці компанії працюють над усуненням проблеми», — заявили там.
Віце-прем'єр Олександр Кубраков близько 11-ї години заявив, що відновлення зв’язку для абонентів Київстару почнеться за декілька годин.
Врешті Київстар пояснив причину масштабного збою — нею стала хакерська атака.