Куди писати, коли ніхто не відповідає. Що сталось зі службою підтримки Резерв+
Телеком / IT / Медіа29 червня 2024, 09:33
Останні тижні користувачі стикаються з проблемами у роботі служби підтримки застосунку Резерв+ — з двох доступних опцій зник Telegram, а при спробі звернутися у Viber просунутись далі привітання з ботом не виходило.
NV Бізнес з’ясовував що відбувається з застосунком та що робити користувачам, коли не виходить скористатися запропонованими способами зв’язку.
Після релізу нового додатку про оновлення додатка Резерв+ тисячі військовозобов'язаних прочитали некоректну інформацію про себе. Цифрова команда міністерства оборони порадила звертатися до служби підтримки. Відтак, користувачі почали оновлювати інформацію, пересилаючи скан-копії або текстові дані через месенджери.
Використання Telegram у таких цілях з самого початку критикували. Сергій Харюк, генеральний директор компанії з кібербезпеки AmonSul, розповідав у інтерв'ю NV Бізнес, що «Telegram — це ще один привід для «зради».
«Всім відомо, що публічні чати у Telegram не шифруються і зберігаються на серверах у відкритому вигляді. Навіть, якщо ми допускаємо думку про те, що Telegram напряму не співпрацює з російськими спецслужбами, то будь-яка людина, що матиме доступ до тих серверів, може назбирати цілу купу персональних даних», — пояснював експерт.
Згодом опцію звернень через Telegram закрили. Цифрова команда міністерства оборони пояснила NV Бізнес, що це сталося через те, що «були технічні моменти, пов’язані з функціонуванням чат-боту».
Підтримка ж у Viber наразі працює, запевняють у міністерстві. Проблеми з роботою були пов’язані з тим, що служба підтримки отримала понад 40 000 звернень. Найстабільнішим каналом зв’язку залишається пошта cabinet-support@mil.ua.