Слідом за російським кораблем. Китай та Туреччина закривають небо для вкрадених Росією Boeing та Airbus — росЗМІ
Компанії / Ринки27 травня 2022, 20:08
Про це повідомляє РБК з посиланням на джерела в авіабізнесі.
Наприклад, логістичний оператор Оптималог повідомив, що отримав інформацію про відміну всіх рейсів авіакомпаній Авіастар Ту і iFly з Китаю. У неофіційних коментарях, які він наводив, йшлося про те, що літаки «перестали відповідати вимогам ІКАО/ІАТА», «немає дозволів на користування повітряними коридорами».
Одне з джерел видання розповіло, що влада Китаю запросила підтверджуючі дані, що імпортні літаки російських перевізників офіційно знято з реєстрації за кордоном. Таких документів авіакомпанії надати не змогли. Тому китайська авіавлада, дотримуючись міжнародного авіазаконодавства, відмовила в польотах на таких літаках.
За словами джерела, зараз вимоги щодо «чистоти» літаків з точки зору реєстрації висувають й інші країни. Як приклад співрозмовник навів Туреччину, яка відмовляє у дозволах на польоти в цю країну або через її повітряний простір літакам «з подвійною реєстрацією» (літаки, примусово зареєстровані в Росії).
У Росавіації відмовилися від коментарів.
Як повідомлялося, після російського вторгнення в Україну країни Заходу запровадили санкції проти російської авіаційної галузі. ЄС заборонив російським літакам використовувати свій повітряний простір, а також припинив постачання в країну літаків та запчастин до них. Крім того, ЄС зобов’язав лізингові компанії розірвати контракти з російськими перевізниками. В рамках санкцій лізингодавці почали заарештовувати лайнери російських авіакомпаній за кордоном, у зв’язку з чим ті скасовували міжнародні рейси.
У свою чергу, в РФ вирішили присвоїти лізингові літаки країн Заходу та перевести їх до російського реєстру. Загальна сума вкрадених літаків перевищує $20 млрд.