Про це пише Inventure.com.ua.
Пекарня має власне виробництво, де продукція готується безпосередньо в точці продажу і реалізується в роздріб.
Виробничо-торгова площа пекарні складає 52,7 кв. м (включає цех, торгову залу, кухню і санвузол).
Статус власності: довгострокова оренда (3 роки).
У пекарні працюють 2 пекаря та 2 продавця.
Дата заснування бізнесу: жовтень 2021 року.
Предметом продажу є права на ведення господарської діяльності під торговельною маркою «Маленька Пекарня» за умовами франчайзингового договору, пише Inventure.
Як повідомлялось, мережу магазинів м’ясної продукції з власним виробництвом на заході Україні виставили на продаж за $6,9 млн.
Роздрібна мережа складається із близько 50 магазинів формату «м’ясний маркет».
Площа торгових точок складає від 30 до 140 кв. м, усі приміщення орендовані.
Виробництво складається із власного м’ясопереробного комплексу. Для забезпечення мережі продукцією додатково працюють: власний цех напівфабрикатів широкого асортименту та власна пекарня, що забезпечує мережу свіжоспеченою випічкою та хлібом, потужністю до 2 000 одиниць на день, повідомляє Inventure.
Річний оборот компанії складає 700 млн грн.