Британський платіжний сервіс ePayments повідомив про відновлення роботи майже через два роки після того, як заблокували рахунки користувачів на вимогу регулятора. Про це йдеться у блозі компанії.
У компанії наголосили, що для відновлення роботи сервісу знадобилося багато роботи, величезні інвестиції від наших акціонерів і кілька складних рішень.
Зокрема, за останній рік інвестори ePayments виділили 15 мільйонів фунтів стерлінгів на підтримку роботи компанії із 150 працівників. У компанії заявили, що «перебудували весь бізнес» і запевнили клієнтів у «повній безпеці».
У повідомленні компанії сказано, що з 2020 року ePayments «підписала сотні нормативних документів» і найняла 50 нових членів команди, а також залучила чотири провідні фірми для опрацювання структури ризиків і захисту клієнтів.
Також у ePayments планують представити нові продукти та функції, додати в сервіс можливість оплати через Apple Pay, Google Pay, а також віртуальними картками.
Нагадаємо, що в лютому 2020 року платіжний сервіс ePayments заблокував рахунки користувачів на вимогу на вимогу Управління з фінансового регулювання та нагляду Британії (FCA). Тоді компанії запевнили, що коштам клієнтів нічого не загрожує і вони співпрацюють з регулятором для відновлення роботи.
Сервіс ePayments є асоціацією електронних платежів і дає можливість отримати власну дебетову банківську картку. Система популярна серед фрілансерів, стартапів та користувачів криптовалют у країнах СНД.