Бізнесу на замітку. Переважна більшість українців проігнорують покупки в Чорну п’ятницю — названо причину

Свій бізнес

10 листопада, 17:37

Переважна більшість, а саме 83% українців не планують робити покупки на Чорну п’ятницю у 2025 році. Лише 3% заявили, що планують купувати більше, ніж торік.

Близько 64% українців взагалі не вірять у знижки в Чорну п’ятницю, тому зазвичай байдужі до шопінгу у цей період, ще 19% українців заявили, що не планують покупок саме у 2025 році. Про це свідчать результати онлайн-опитування, проведеного компанією Rakuten Viber*.

Серед респондентів, які планують покупки на Чорну п’ятницю, відповіді щодо планів розподілились наступним чином:

— купуватиму в тому ж обсязі, що і торік — 8% (у 2024 — 7%);

— купуватиму менше, ніж торік — 6% (у 2024 — 6%);

— купуватиму більше, ніж торік — 3% (у 2024 — 4%).

У потенційних покупців також запитали, що саме вони збираються купувати на розпродажах. Відповіді розподілилися таким чином:

— одяг та взуття — 39% (у 2024 — 34%);

— техніку для дому — 12% (у 2024 — 9%);

— ґаджети — 10% (у 2024 — 12%);

— товари для дітей — 8% (у 2024 — 9%);

— косметику, догляд за собою, вітаміни — 8% (у 2024 — 9%);

— товари для домашніх улюбленців — 8% (у 2024 — 6%);

— товари для дому та ремонту — 6% (у 2024 — 5%);

— їжу та алкоголь — 5% (у 2024 — 13%);

— товари для авто — 2% (у 2024 — 2%);

— підписки на сервіси та абонементи — 2% (2024 — 1%).

Раніше повідомлялося, що Rakuten Viber запускає маркетплейс у застосунку, який допомагатиме користувачам знаходити салони краси, медичні послуги, ресторани, магазини та багато інших послуг і бізнесів у своїй місцевості.

*В анонімному онлайн-опитуванні на каналі Rakuten Viber Україна взяли участь понад 18 тис. осіб. Ключова вікова група — 34−45 років, понад 50% респондентів віком до 45.

Інші новини

Всі новини