Бізнесу на замітку. Переважна більшість українців проігнорують покупки в Чорну п’ятницю — названо причину
Свій бізнес10 листопада, 17:37
Близько 64% українців взагалі не вірять у знижки в Чорну п’ятницю, тому зазвичай байдужі до шопінгу у цей період, ще 19% українців заявили, що не планують покупок саме у 2025 році. Про це свідчать результати онлайн-опитування, проведеного компанією Rakuten Viber*.
Серед респондентів, які планують покупки на Чорну п’ятницю, відповіді щодо планів розподілились наступним чином:
— купуватиму в тому ж обсязі, що і торік — 8% (у 2024 — 7%);
— купуватиму менше, ніж торік — 6% (у 2024 — 6%);
— купуватиму більше, ніж торік — 3% (у 2024 — 4%).
У потенційних покупців також запитали, що саме вони збираються купувати на розпродажах. Відповіді розподілилися таким чином:
— одяг та взуття — 39% (у 2024 — 34%);
— техніку для дому — 12% (у 2024 — 9%);
— ґаджети — 10% (у 2024 — 12%);
— товари для дітей — 8% (у 2024 — 9%);
— косметику, догляд за собою, вітаміни — 8% (у 2024 — 9%);
— товари для домашніх улюбленців — 8% (у 2024 — 6%);
— товари для дому та ремонту — 6% (у 2024 — 5%);
— їжу та алкоголь — 5% (у 2024 — 13%);
— товари для авто — 2% (у 2024 — 2%);
— підписки на сервіси та абонементи — 2% (2024 — 1%).
Раніше повідомлялося, що Rakuten Viber запускає маркетплейс у застосунку, який допомагатиме користувачам знаходити салони краси, медичні послуги, ресторани, магазини та багато інших послуг і бізнесів у своїй місцевості.
*В анонімному онлайн-опитуванні на каналі Rakuten Viber Україна взяли участь понад 18 тис. осіб. Ключова вікова група — 34−45 років, понад 50% респондентів віком до 45.