"Вихідні – це вихідні, а відпустка – це відпустка": співзасновник Dream Hostels про правила work-life балансу

10 березня 2018, 10:08

Співзасновник і керуючий партнер мережі хостелів Dream Hostels Євген Лавренюк ділиться своїми порадами, а також розповідає про останні книги та серіали, які його вразили, в рамках спецпроекту НВ Бізнес #ДелимсясНВ.

1. Які три поради ви дали б собі 10 років тому?

  • По-перше, намагатися якомога більше спілкуватися з людьми, які вже досягли того, про що ти тільки мрієш. Або хоча б значно наблизилися до цієї мети.
  • По-друге, вчитися краще розвивати співробітників і при їхньому наймі заглядати на кілька позицій вперед – як далеко ця людина може зайти.
  • По-третє, вчасно вилазити з операційного менеджменту. Я вважаю, що кожен власник має відмінно розбиратися в своєму продукті, але потрібно швидко делегувати операційне управління професійним менеджерам.

Відео дня

2. Яким має бути співробітник, аби через рік після його найму ви сказали, що зробили правильний вибір?

В першу чергу співробітник має підходити за цінностями, вписуватися в корпоративну культуру. Але зазвичай це стає зрозуміло швидше, ніж через рік. У середньостроковій перспективі мені подобається підхід трьох критеріїв: залученість – співробітник повинен горіти спільною справою, взаємодія – виражається в ефективній командній роботі і професіоналізм – по закінченню року він/вона точно мають бути головним експертом в тому, чим займаються.

3. Назвіть кілька останніх книг і фільмів, які вас вразили. Чим вони вам сподобалися?

© saltanat_bekeeva via Instagram

Одна з останніх книг, яка мене вразила – Шантарам Грегорі Робертса. Для мене вона про важливість вибудовування дружніх і довірчих відносин між людьми. Це той особистісний навик, який вкрай необхідний ефективному лідеру в бізнесі, але яким володіють одиниці.

Кадр з серіалу Чорне дзеркало / © Netflix

Якщо говорити про фільми – то це останній сезон Чорного дзеркала. Протвережує!

4. Як смартфон допомагає в бізнесі і без яких трьох застосунків ви вже не уявляєте свого життя?

Смартфон – це твій особистий асистент. Пошта, календар з розкладом і месенджер – без них зараз складно уявити мій робочий день.

5. Як правильно дотримуватися work-life балансу, щоб не втомлюватися і бути ефективним?

В основі всього дві речі. Перше – це грамотне планування, яке починається з довгострокових цілей на рік і поступово спускається до планування робочого тижня. Друге – це жорсткий контроль часових меж, де вихідні – це вихідні, а відпустка – це відпустка. До цього дуже ревно треба ставитися. Я досі вчуся.

6. Де шукати натхнення?

В першу чергу, в подорожах. Нехай це банально, але особисто для мене немає нічого більш ефективного. Я намагаюся подорожувати не менше 60 днів на рік, при цьому, велика частина цих днів розбита на мікро-подорожі довжиною в 2-4 дні. І це при тому, що минулого року у мене було 31 робоче відрядження, які в рахунок не йдуть.

  • Більше порад від підприємців і топ-менеджерів: тут.

Запрошуємо взяти участь у спецпроекті #ДелимсясНВ топ-менеджерів українських компаній і власників середнього/великого бізнесу. Якщо ви готові відповісти на наші запитання – пишіть нам на bewithnv@nv.ua.

Показати ще новини
Радіо НВ
X