Spotify відзвітував про зростання виручки від реклами на 110% і зростанні кількості платних передплатників

28 липня 2021, 16:51

Шведський стрімінговий сервіс Spotify про зростання виручки 2,33 млрд євро за підсумками кварталу.

Стрімінговий аудіосервіс Spotify відзвітував про 20% зростання кількості передплатників за підсумками другого кварталу 2021-го через попит в Європі і Північній Америці, передає Reuters.

Відео дня

Рекламний бізнес Spotify, який торік сильно постраждав через пандемію коронавірусу, показав зростання на 110% (до 275 млн євро) за підсумками кварталу. Загальна виручка сервісу за квартал виросла з 2,15 млрд євро до 2,33 млрд євро, перевищивши прогнози аналітиків.

Кількість преміум-передплатників, які приносять компанії основний дохід, зросла до 165 млн. У той же час чисто активних користувачів на місяць виросло на 22% - до 365 млн.

Також компанія активно вкладає в розвиток напрямку подкастів, щоб конкурувати на цьому полі з Apple. Всього на платформі Spotify розміщені 2,9 млн подкастів і частка споживання цього контенту досягла рекордного рівня за підсумками кварталу.

Нагадаємо, що музичний сервіс Spotify запустився в Україні 15 липня 2020 року. Він доступний в безкоштовному форматі з прослуховуванням реклами і за преміум-підпискою за $ 4,99 на місяць. Пізніше сервіс запустив продаж реклами.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X