Не додзвонитися. У роботі Київстару стався масштабний збій

3 лютого 2022, 10:51

Абоненти Київстару 3 лютого почали скаржитися на збій у роботі частини сервісів оператора. У користувачів були проблеми з дзвінками, доступом до сайту та додатку.

Абоненти Київстару скаржаться на проблеми зі зв’язком — у роботі оператора стався масштабний збій, передає MezhaMedia.

Зокрема, користувачі скаржаться, що під час набору номера звучить повідомлення про брак грошей на рахунку. Також не працює мобільна довідка за номером 466 та функція перевірки стану рахунку за номером *111#.

Відео дня

Також тимчасово були проблеми з доступом до сайту Київстару і мобільного додатку Мій Київстар. Після його запуску з’являлося повідомлення про технічні роботи.

На запит НВ Бізнес у компанії підтвердили, що у частини абонентів передплачених тарифних планів виникають тимчасові складнощі під час дзвінків у мережі та на номери контакт-центру. У той самий час абонентів контрактних тарифних планів послуги працюють у звичайному режимі.

«Наші фахівці вже працюють над їх усуненням, і станом на 10.30 проблему вже частково вирішено», — заявили в Київстарі.

Також у компанії додали, що для абонентів, які зіткнулися зі складнощами у роботі оператора, передбачено компенсації.

Доповнено 11:15. У компанії заявили, що збій мав технічний характер, і інфраструктура оператора не постраждала.

«О 10.30 ранку технічний збій усунуто, послуги працюють у звичайному режимі», — заявили в компанії.

Доповнено. Також у компанії наголосили, що у абонентів некоректних списань грошових коштів з рахунків не було.

У компанії наголосили, що причиною проблем була внутрішня помилка під час оновлення програмного забезпечення.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X