Європарламент зробив крок до заборони деяких видів таргетованої реклами

24 січня, 14:35
Техногігантам заборонять використовувати особисті дані для показу реклами (Фото:Gilles Lambert\Unsplash)

Техногігантам заборонять використовувати особисті дані для показу реклами (Фото:Gilles Lambert\Unsplash)

Європарламент схвалив початкову пропозицію про заборону, яка не дозволить техногігантам на кшталт Google, Amazon та Facebook використовувати для таргетованої реклами конфіденційну інформацію користувачів.

Європейський парламент проголосував за схвалення первісного проєкту закону, спрямованого на обмеження "агресивної реклами" в інтернеті, передає The Verge.

Європарламент прийняв проект 530 голосами за, 78 проти та 80 відсутніми.

Відео дня

Закон про цифрові послуги, який вперше був представлений у 2020 році, не дозволить таким платформам, як Google, Amazon і Facebook (Meta) використовувати для таргетованої реклами конфіденційну інформацію, таку як сексуальна орієнтація, раса та релігія користувача.

Закон вимагатиме, щоб сервіси надавали користувачам можливість легко відмовитися від відстеження, і змусять платформи видаляти незаконний контент та продукти в Інтернеті ейт спіч або контрафактні товари).

Також закон включає два правила, які парламент погодив минулого місяця: заборона таргетованої реклами для неповнолітніх та темних патернів.

За порушення цих правил компанія може бути оштрафована на суму до 6% її глобального доходу.

Заходи мають набути чинності 2023 року. Погодження з Єврокомісією та країнами-учасницями ЄС розпочнеться 31 січня.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X