НВ на першому місці. Яким медіа найбільше довіряють українські маркетологи — результати опитування, інфографіка

1 грудня 2021, 11:41

Компанія PointeR Agency провела чергове щорічне опитування серед представників маркетингової спільноти, щоб визначити, яким ЗМІ вона довіряє та через які канали отримує інформацію.

Опитування було проведено по Україні з вересня по листопад 2021 року та охопило 152 представника індустрії маркетингу, PR та інших дотичних спеціалізацій в агенціях і на стороні компаній.

Відео дня

Згідно з результатами опитування, перше місце серед ЗМІ за рівнем довіри посіло видання НВ з результатом 72%, на другому — ЛІГА (67%), на третьому — Українська правда (64%). Далі йдуть BBC Ukraine (54%) та Економічна правда (51%). Опитування проводилося до закриття видання KyivPost.

Щодо галузевих медіа опитування показало, що лідером серед них є MMR. Це видання читає 72% респондентів. На другому місці розташувалось видання MC.today — 62%. Далі йдуть Vector та Bazilik.media, які розділили третє місце і отримали по 37% голосів. Четверте та п’яте місце зайняли Sostav (30%) і Детектор медіа (26%) відповідно.

Основним джерелом новинної інформації для маркетологів є Telegram. Його відзначили 79% респондентів. На другому місці опинився лідер минулого року Facebook (76%), на третьому — новинні сайти (72%). Традиційні медіа — телебачення (9%), радіо (6%) та друковані ЗМІ (5%) — відіграють помітно меншу роль.

«Здебільшого це пояснюється тим, що маркетологам важливо отримувати інформацію оперативно та у зручний для них момент, чого не можуть забезпечити інші канали комунікації, окрім онлайн-видань та соцмереж», — зазначила співвласниця PR-агентства PointeR Agency Олеся Стойко.

Працівники маркетингової галузі цікавляться новинами та переглядають їх кілька разів на день (66%). Третина з опитаних переглядає новини один раз на день (28%). Таких, що зовсім не цікавляться новинами — всього 2%.

Щодо підписок на групи у соцмережах симпатії опитаних розподілились таким чином. Перша трійка: MMR — 60%, MC.today — 53%, Bazilik Media — 33%. Vector має 32%, а Sostav — 30%. 12% опитаних не підписані на жодну з груп маркетингового спрямування у Facebook чи Instagram.

Серед українських спеціалізованих YouTube-каналів маркетологи визначили лідером канал Fedoriv Vlog. Його переглядають 54% опитаних. Канал MMR дивляться 16%, на третьому місці - Postmen WakeUp із 14%.

Цікавими є результати підписок на маркетингові Telegram-канали. У цій категорії лідером став авторський канал про digital-маркетинг та комунікації в Україні Digital-masons з результатом 29%, за ним йдуть MMR (20%), Perfect PR (18%) ВРЖЕЩ (16%), MC.today (16%). 28% - не підписані на жоден із галузевих каналів.

Формат подкастів вже другий рік поспіль не є настільки популярним каналом серед маркетологів в Україні, як інші - 75% із опитаних не слухають їх взагалі. Рейтинг найпопулярніших очолює Laba з показником 13%. Друге і третє місце посіли Держспецкомс (7%) та Digitaliziren (4%).

PointeR Agency працює на ринку маркетингових послуг із 2012 року та є одним із провідних PR-агентств України. Загальний портфель компанії складає 100+ клієнтів. Ключові спеціалізації компанії: просування послуг у сегменті В2 В, складних продуктів у B2C, побудова комунікацій «з нуля».

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю
Показати ще новини
Радіо NV
X