Сервіс для підбору вина Vivino залучив $155 млн на запуск в нових країнах

4 лютого 2021, 12:16

Сервіс за вибором вина Vivino підняв раунд фінансування, обсяг якого перевищує попереднє фінансування компанії з моменту запуску.

Сервіс для оцінки і підбору вина Vivino підняв новий раунд в $155 млн - це в два рази більше, ніж попереднє фінансування компанії з моменту запуску 2010 року. Про це пише TechCrunch.

Відео дня

Лід-інвестором раунду виступив шведський Kinnevik. Також в раунді взяли участь фонди Sprints Capital, GP BullHound і існуючий інвестор Creandum.

Сервіс дозволяє користувачам дізнатися всю інформацію про обране вини, відсканувавши його етикетку. Також через Vivino можна купити вино. Як зазначає Bloomberg, в 2020 році продажі вина через додаток виросли більш ніж удвічі - до $ 265 млн. Це дозволило компанії вперше вийти на беззбитковість.

На даний момент сервіс працює в 17 країнах і налічує 50 млн користувачів по всьому світу. У компанії працює 200 співробітників. Отримані інвестиції Vivino планує направити на запуск і Мексиці, Японії, Португалії та Польщі. Також компанія планує розширити штат до 300 осіб.

Нагадаємо, що в січні Кабмін підвищив мінімальні ціни на ігристі і газовані вина .

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X