Рекорд. Глобальні витрати на мобільні додатки виросли до $34 млрд

29 червня 2021, 18:04

Світові витрати на додатки встановили новий рекорд за підсумками кварталу. Зняття карантинів і поступове повернення країн до допандемійного життя не привело до зниження витрат.

У другому кварталі 2021 року світові витрати на мобільні додатки виросли до нового максимуму в $34 млрд. Про це пише Forbes з посиланням на звіт App Annie.

У порівнянні з попереднім кварталом витрати на додатки виросли на $2 млрд, а з минулим роком - на $7 млрд при стабільній кількості завантажень.

Відео дня

На першому місці як за кількістю завантажень, так і за кількістю витрат виявився TikTok. Відзначається, що середній користувач з США проводить в цьому додатку 24,5 години в місяць.

Відзначається, що серед самих завантажуваних додатків були Instagram, WhatsApp і Telegram.

В топі за кількістю витрат споживачів виявилися Tinder, Twitch і YouTube.

Також високим залишився попит і на медичні та домашні фінтес-додатки. На фітнес-програми, такі, як Peloton і Fitbit, користувачі витрачають $673 млн. Кількість завантажень медичних програм зростає на 75% в порівнянні з рівнем до пандемії.

У країнах з більш високим рівнем вакцинації спостерігається інтерес до додатків в таких сильно постраждалих галузях, як туризм і спорт.

ПО словами керівниці відділу маркетингових досліджень App Annie Лексі сидів, дані показують, що мобільні звички, набуті під час пандемії, «нікуди не подінуться».

Всього в екосистемі Apple і Google налічується 5,5 мільйона додатків.

Нагадаємо, що в минулому кварталі витрати користувачів на додатки виросли до $32 млрд. В App Annie припускають, що за підсумками року витрати користувачів на мобільні ігри можуть досягти $120 млрд.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X