Виторг від продажу музики в США перевищив $11 млрд. На стрімінг припало 80%

28 лютого 2020, 16:51

Крім стрімінгових сервісів, продажі ростуть тільки в сегменті вінілових платівок.

Обсяг виторгу від продажу музики в США досягли $11,1 млрд за підсумками 2019 року, мовиться у звіті американської асоціації звукозаписних компаній (RIAA).

Близько $8,8 млрд виторгу у 2019 році припало на стрімінгові сервіси, що становить 79% від загального обсягу виторгу. Роком раніше стрімінг заробив $7,4 млрд або 75% від загального обсягу ринку. Зазначається, що за підсумками 2019 року стрімінгові сервіси заробили більше, ніж весь зареєстрований музичний ринок США у 2017 році.

Відео дня

За даними дослідження, виторг від платних підписок на музичні стрімінгові сервіси виріс на 25% в порівнянні з 2018 роком.

Зазначається, що крім стрімінгових сервісів, продажі ростуть ще в сегменті вінілових платівок. За підсумками 2019 року цей сегмент виріс на 19%. Продажі цифрових музичних альбомів в iTunes і подібних магазинах скоротилися на 18%, тоді як виторг від продажів музики на фізичних носіях впав всього на 0,4%.

Нагадаємо, що стрімінговий сервіс Apple Music запустив підписку для бізнесу, яка надає ліцензію на відтворення музики в роздрібних магазинах, кафе і т. Д.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X