Російський рекламний ринок втратить щонайменше 50% виручки через вихід рекламодавців
Російський рекламний ринок втратить щонайменше 50% виручки цього року через масовий вихід рекламодавців після нападу Росії на Україну.
Російський рекламний ринок може втратити більше 50% виручки цього року з урахуванням заяв американських та європейських компаній про повний або частковий вихід з російського ринку.
Про це йдеться у дослідженні російського рекламного холдингу NMI Group, передає Комерсант.
У холдингу прогнозують, що топ-6 ексміжнародних рекламних груп «скоротяться в ще більшому обсязі», оскільки переважно вони співпрацюють із західними компаніями.
" Швидше за все, цей показник складе 60−90% рік до року. Залежно від клієнтського портфеля", — зазначають у NMI Group.
Також зазначається, що раніше про вихід зі своїх російських бізнесів заявили найбільші комунікаційні групи — американська Omnicom Group, міжнародна група зі штаб-квартирою в Токіо Dentsu, французька комунікаційна група Publicis Groupe, рекламний холдинг WPP, IPG Creative та Havas.
Обсяг інтернет-реклами в 2022 році може скоротитися більш ніж на 18% через брак інвентарю внаслідок відходу міжнародних IT-гігантів на кшталт Google.
На ринку телереклами падіння буде меншим від загального ринку через штрафи за зняття розміщень.
Раніше повідомлялося, що компанія Google призупинила продаж контекстної реклами на своїх платформах у Росії. Зокрема йшлося про відеохостинг YouTube.