В Україні немає замовників на Big Data — президент Київстару
В Україні складно продавати ресурсомісткі і дорогі технології інтернету речей, автотрекингу або циклів рутинної міграції населення.
Український ринок великих обсягів даних поки знаходиться в зародковому стані. Про це в інтерв'ю журналу НВ заявив президент компанії Київстар Олександр Комаров.
За його словами, в Україні складно продавати ресурсомісткі і дорогі технології інтернету речей, автотрекингу або циклів рутинної міграції населення.
«З одного боку, немає замовника на таку послугу. Поки мало хто з українських підприємців розуміє, що можна робити з такими об'ємними даними, на відміну від, наприклад, США чи Японії, де прибуток мобільних операторів від таких продуктів — до 20% від їх загального доходу. З іншого боку, ми самі як оператор ще не можемо вирішити проблему останньої милі - як упакувати свої великі дані в зручну для клієнта форму», — розповів Комаров.
У той же час він розраховує, що в найближчі два-три роки Київстар буде заробляти на аналізі Big Data до 100 млн грн.
Повну версію інтерв'ю з Олександром Комаровим читайте в номері журналу НВ від 5 грудня.