«Їхня історія закінчилася». У медіахолдингу Inter масові скорочення, рекламні блоки заповнені менш ніж наполовину — Forbes Україна

4 жовтня, 12:29
Рекламні блоки на InterMediaGroup заповнені приблизно на 40% (Фото:Tim Mossholder/Unsplash)

Рекламні блоки на InterMediaGroup заповнені приблизно на 40% (Фото:Tim Mossholder/Unsplash)

У медіахолдингу InterMediaGroup відбулися масові скорочення, рекламні блоки заповнені менш ніж наполовину. Експерти допускають продаж або ліквідацію компанії.

У телехолдингу InterMediaGroup відбуваються масові скорочення, а рекламні блоки заповнені лише на 40%. Про це пише Forbes Україна.

Як зазначає видання, на каналах медіагрупи, схоже, не розпочинається традиційний високий сезон — вони транслюють лише два нові проєкти Історії війни та Шукаю тебе, які адаптовані під актуальні події. Також канали медіагрупи транслюють марафон Єдині новини.

Відео дня

Станом на 19−25 вересня у Inter рекламні блоки були заповнені на 40%, зазначає директор з ТВ-інвестицій та баїнгу Razom Group Ігор Полосьмак. Водночас у конкурентів вони заповнені на 86%.

За словами одного із співрозмовників видання, Inter умовно пішли з рекламного ринку, тому що не викликають інтересу у рекламодавців.

«Фактично їхня історія закінчилася», — додав співрозмовник Forbes.

Як пише видання, відсутність прем'єр — не єдина причина, чому рекламодавці не йдуть на канали Inter. За словами CEO рекламного холдингу Publicis Groupe Енвера Кікави, до 2022 року медіахолдинг продавав рекламу разом із Медіа Групою Україна Ріната Ахметова.

Ліквідація МГУ значно звузила аудиторію, яку може запропонувати InterMediaGroup рекламодавцям.

Як зазначає Кікава, головна причина якої на Інтері цього року не розпочався телесезон — відсутність фінансування. За словами експертів, останні два роки ефір телеканалів базувався на тому контенті, який компанія створила чи придбала раніше.

До війни в середньому вміст інформаційно-розважального каналу на місяць обходився в $800 000 — 1 000 000, ще $200 000 − 300 000 потрібно було на лінійку дорогих розважальних шоу.

За слів чотирьох джерел Forbes, у холдингу також відбуваються масові скорочення.

«Там тільки служба новин залишилася, та й то не в цілому складі. Решту нібито відправили у відпустки», — цитує видання свого співрозмовника. Решта команди працює віддалено з Варшави.

Як пише видання, медіаринком ходять чутки, що InterMediaGroup можуть виставити на продаж. За іншою версією, компанія може бути ліквідована за прикладом МГУ. Ще одна з версій розвитку подій — стагнація.

Нагадаємо, що 21 липня Нацрада з телебачення та радіомовлення анулювала ліцензії Медіа Групи Україна українського мільярдера Ріната Ахметова.

11 липня у компанії SCM заявили, що Рінат Ахметов "прийняв вимушене рішення" про вихід компанії з медійного бізнесу. За словами бізнесмена, рішення ухвалене у зв’язку з набранням чинності законом про олігархів. Пізніше у SCM уточнили, що повертають державі лише ліцензії на мовлення. Жодні інші активи медіагрупи державі не передаватимуть.

Після відмови від ліцензій медіагрупа зберегла за собою права на контент. Зокрема, йдеться і про той контент, який було розміщено на сервісі ОТТ.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X