Уряд розпочав реформу державних колл-центрів — Дубілет
У Кабміні зараз працює понад 50 різних колл-центрів, їх централізують, змінять мотивацію операторів та запустять підтримку через месенджери.
Кабмін розпочав централізацію колл-центрів і систем опрацювання звернень громадян в органах влади. Про це у Facebook повідомив міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет.
«Я здивувався, коли виявив, що в Кабміні працює понад 50 різних колл-центрів. Майже кожен колл-центр — це купа зайвого дорогого обладнання, а також операторів та їх начальників. Зараз ми стартуємо пілот, щоб забрати на себе комунікації міністерства соціальної політики, Офісу президента і митниці. Потім протягом року заберемо в єдиний центр все інше», — написав він.
Дубілет також повідомив, що буде змінено систему мотивації операторів так, щоб вони допомагали громадянам відразу на своєму рівні, а не просто передавали запити далі.
«Незабаром ми запустимо підтримку не тільки телефоном чи поштою, а й через мессенжери, як в монобанк. Не тому що це модно, а тому що так падає вартість обробки одного звернення, а якість зростає. Наприклад, зараз в центральному колл-центрі Кабміну вартість одного звернення в 3−5 разів дорожче, ніж в монобанк. При тому, що зарплати у операторів неможливо низькі», — пояснив він.
Крім того, для операторів будуть створювати віддалені робочі місця, щоб вони могли працювати з регіонів, а не тільки з Києва.
«До речі, нещодавно ми підвищили service level урядового колл-центру в два рази тільки за рахунок правильного штатного розкладу, без збільшення кількості операторів», — повідомив міністр.
Раніше Дмитро Дубілет запропонував змінити систему урядового спецзв’язку.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.