За мільйон доларів. Стартап з українським корінням запустив додаток для монетизації кіберспорту

22 грудня 2020, 17:00

Заснована українцями платформа для торгівлі предметами в іграх і технологія ігрової монетизації DMarket запустила додаток для монетизації кіберспорту DROP. Розробка продукту коштувала команді більше 8 місяців часу і близько мільйона доларів.

Про це НВ Бізнес розповіли в прес-службі DMarket.

Веб-додаток DROP дозволяє фанатам кіберспортивних команд підтримувати своїх кумирів і отримувати винагороди, створювати свій фанатський метавсесвіт і розвивати його разом з командою.

Відео дня
DROP (Фото: скріншоти)

DROP / Фото: скріншоти

За словами представників стартапу, чим більше часу фанат присвячує улюбленій команді, тим вище віддача такого метавсесвіту. Так, ті, хто регулярно дивляться стріми гравців, мають максимальний доступ до можливостей всесвіту — під час трансляцій на акаунти зареєстрованих глядачів будуть «падати» («дропатися») частини цифрових і фізичних предметів. Із декількох частин фанати зможуть збирати (крафтити) ігрові мишки, унікальні цифрові бейджи, джерсі клубу, зустрічі та ігри з зірками, і навіть поїздки на чемпіонати разом з кумирами. Усіма дропами можна торгувати і обмінюватися.

Першим, хто створив метавсесвіт на основі DROP для своїх фанатів, став найбільший кіберспортивний клуб NAVI зі своїм ігровим всесвітом NAVINATION. Зараз армія фанатів NAVI налічує понад 10 млн. осіб. Загальний обсяг українського ринку кіберспорту сьогодні оцінюється в $40 млн.

Нагадаємо, в червні стартап DMarket залучив $ 6,6 млн інвестицій від венчурного фонду Almaz Capital, компаній Xsolla і Fulgur Ventures.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X