Український рекламний стартап залучив $3,4 млн

25 вересня 2020, 16:08

Украинский adtech-стартап Influ2 привлек $3,4 млн от фондов One Way Ventures и VentureFriends и нескольких бизнес-ангелов.

Український adtech-стартап Influ2, який розробляє платформу рекламного таргетингу, оголосив про залучення seed-раунду на $3,4 млн. Про це йдеться в повідомленні платформи.

Повідомляється, що в раунді взяли участь бостонський венчурний фонд «для іммігрантів» One Way Ventures, афінська VentureFriends, а також казахстанський інвестор Мурат Абдрахманов і колишній CEO GlobalLogic Пітер Харрісон.

Відео дня

Залучені гроші компанія планує витратити на маркетинг, розвиток продукту, а також на розширення команди в США і Україні.

«Цей раунд фінансування продовжить стимулювати наш зростання, дозволить розширити наші функції і найняти старших менеджерів з продажу. Ми дуже раді продовжувати розширювати нашу команду по всьому світу ", - зазначив керівник проекту Дмитро Лисицький.

За словами Лисицького, це був найбільший seed-раунд в історії стартапів в сфері маркетингу по роботі з ключовими клієнтами. У цьому раунді Influ2 отримали більше, ніж лідер ринку Demandbase на більш пізньому рівні розвитку (раунд А).

Influ2 - проєкт українського підприємця Дмитра Лисицького і його ділового партнера Володимира Михалко, який він запустив влітку 2017 року. У грудні того ж року стартап залучив $190 тис. ангельських інвестицій. Сервіс пропонує зорієнтувати рекламу на конкретних людей, з урахуванням того, як і скільки разів вони взаємодіяли з нею.

У Influ2 більше 57 клієнтів, включаючи Cato Networks, Hexaware, Nvidia. З 2019 року дохід компанії виріс в 5 разів.

Нагадаємо, що український сервіс Liki24 залучив $5 млн для виходу на європейські ринки.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X