«Лубочна ахінея». В Ахметова спростували зв’язки з новим медіапроєктом колишніх співробітників Медіа Групи Україна

21 жовтня, 16:19
Рінат Ахметов відмовився від свого медіахолдингу (Фото:shakhtar.com)

Рінат Ахметов відмовився від свого медіахолдингу (Фото:shakhtar.com)

У компанії Ріната Ахметова спростовують будь-яку причетність до управління новим проєктом колишніх співробітників Медіа Групи Україна.

У System Capital Management заявили, що не пов’язані з новим проєктом колишніх співробітників Медіа Групи Україна.

Про це у Facebook написала директорка SCM з комунікацій Наталія Ємченко.

Відео дня

Йдеться про проєкт Ми — Україна, який днем раніше отримав від Нацради супутникову ліцензію.

«Чесно кажучи, немає ні сил, ні бажання коментувати цю лубочну ахінею — ми 24/7 зайняті на повноцінному енергетичному фронті і відволікати ресурс на незграбні російські ІПСО та фейки дуже шкода [сил]», — написала Ємченко.

За словами Ємченко, компанія Ахметова «у жодному вигляді і в жодному разі не фінансує медіапроєкти в Україні».

Також вона наголосила, що SCM у жодному вигляді не передавала і не планує передавати проєкту Ми — Україна чи іншим проєктам обладнання. За словами Ємченко, компанія має намір продавати обладнання Медіа Групи Україна на ринкових умовах.

Крім того, Ємченко спростувала, що проєкт Ми — Україна мовить зі студії медіа Групи Україна і що медіахолдинг Ахметова передавав цьому проєкту бренди або елементи графіки своїх каналів.

«Під нашими брендами в Україні канали не мовлять і не мовитимуть», — зазначила Ємченко.

Вона наголосила, що компанія не бере участі в управлінні проєктом Ми — Україна ні прямо, ні опосередковано.

19 жовтня Національна рада з телебачення та радіомовлення видала ліцензію на супутникове мовлення ТОВ Ми — Україна. Канал виходитиме з однойменним логотипом Ми — Україна.

Нагадаємо, що 21 липня Нацрада з телебачення та радіомовлення анулювала ліцензії Медіа Групи Україна українського мільярдера Ріната Ахметова.

Зокрема, було анульовано ліцензії національних телеканалів Україна, Україна24, НЛО.TV, Футбол ½/3, Індиго tv, ДОНБАС. Також анульовано ліцензії регіональних ТРК: ТВ-5 (Запоріжжя) та маріупольського телеканалу СІГМА, який нещодавно був перереєстрований у Кам’янці-Подільському.

Загалом під час засідання регулятор анулював ліцензії 14 компаній, які належать українському бізнесменові Рінату Ахметову. У списку також два провайдери МДУ: супутникова платформа Xtra.tv (ТОВ Екстра-ТВ) та ОТТ-платформа Oll.tv (юридична особа ТОВ Діджитал скрінз).

11 липня у компанії SCM заявили, що Рінат Ахметов «ухвалив вимушене рішення» про вихід компанії з медійного бізнесу. За словами бізнесмена, рішення ухвалено у зв’язку з набранням чинності закону про олігархів. Пізніше в SCM уточнили, що повертають державі лише ліцензії на мовлення. Жодні інші активи медіагрупи державі не передаватимуть.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю
Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X