Українські медіагрупи готуються підвищувати ціни у 2022 році, але дадуть поторгуватись — ЗМІ

22 листопада 2021, 13:09

2022 року українські медіагрупи можуть підвищити ціни, проте готові дати можливість провайдерам поторгуватися.

Українські медіагрупи ( StarLightMedia, 1+1 медіа, Медіа Група Україна та Інтер медіа груп) готуються наступного року підвищувати ціни на 5-15%, але деякі з них готові обговорювати з провайдерами умови контрактів індивідуально.

Відео дня

Про це пише профільне видання  Детектор Медіа з посиланням на джерела.

Зокрема, за даними співрозмовників, деякі провайдери отримали від «Плюсів» пропозиції з підвищенням ціни на 15%, але з можливістю торгуватися.

Інтер запропонував підвищення на 9%, а StarLight Media на 5%, пише видання. Також повідомляється, що Україна індивідуально обговорюватиме з провайдерами умови наступного року. Так, є провайдери, які отримають підвищення ціни на 8-10%, а для інших відсоток буде більшим.

Також видання наголошує, що кабельні провайдери переважно втрачають абонентів. Таким чином, витрати провайдерів після підвищення тарифів можуть бути фактично більшими, ніж заявлене підвищення з розрахунку на одного абонента.

Також видання пише, що для ОТТ-провайдерів підвищить ціну за catch-up ідкладений перегляд).

Своєю чергою директорка провайдерів Медіа Групи Україна Юлія Трибушна прогнозує у 2022 році інфляцію в ОТТ-сегменті на рівні 15-20%. Вона зазначила, що ціни на контент зростають, і правовласники вже заявили інфляцію наступного року на рівні 20-30%.

Відеосервіс Київстар ТБ також готується до «актуалізації цін» пише Детектор Медіа. Водночас у Megogo та Sweet.tv поки не готуються підвищувати ціни.

Нагадаємо, що контент дистриб'ютора Amediateka повернувся на платформу Megogo через трохи більше, ніж півроку. У квітні OLL.TV заявляла про покупку ексклюзивних прав на контент.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X