Потрібно більше грошей. Twitter поверне політичну рекламу

4 січня, 13:01
Twitter (Фото:REUTERS/Dado Ruvic/Illustration)

Twitter (Фото:REUTERS/Dado Ruvic/Illustration)

Twitter розширить типи політичної реклами, дозволені на платформі, очевидно, скасувавши глобальну заборону на політичну рекламу у 2019 році, оскільки компанія, що належить Ілону Маску, прагне збільшити дохід.

Компанія також пом’якшить свою рекламну політику і надалі увідповіднить її «з політикою телебачення та інших засобів масової інформації».

Політична реклама була заборонена у Twitter з 2019 року, після того, як соціальні мережі зіштовхнулися з критикою за те, що дозволили дезінформації про вибори поширюватись через свої сервіси. За введеними тоді правилами розміщувати політичну рекламу в соцмережі могли тільки перевірені рекламодавці з перерахованих країн.

Відео дня

Пізніше того ж року засновник Twitter Джек Дорсі заявив, що соціальна мережа ухвалила рішення повністю заборонити політичну рекламу.

У четвертому кварталі 2019 року виручка Twitter вперше перевищила $1 млрд — вона склала $1,01 млрд, виявившись кращою за очікування ринку, при цьому зростання кількості користувачів також перевищило прогнози.

У листопаді 2022 року майже всі великі світові бренди тимчасово відмовилися від розміщення реклами у Twitter. Це пов’язано з підходом Ілона Маска до управління компанією.

Вже наприкінці осені 2022 року доходи від реклами у Twitter впали на 15% рік до року в Європі, на Близькому Сході та в Африці.

У грудні Маск захищав свої заходи щодо серйозного скорочення витрат і казав, що Twitter зіткнувся з «негативним грошовим потоком», який оцінюється у $3 млрд наступного року.

Редактор: Марія Ївженко
Показати ще новини
Радіо NV
X