Канал Ахметова пригрозив «Плюсам» судом через формат передачі. В 1+1 звинувачення заперечують
ТРК Україна звинуватив телеканал 1+1 в крадіжці формату телепередачі Маскарад і пригрозив конкурентам судом. На «Плюсах» заявили, що купили інший формат.
Телеканал Україна, який входить в Медіа Групу Україна олігарха Ріната Ахметова, пригрозив судом телеканалу 1+1 через телепередачу Маскарад, яка вийшла в ефірі «Плюсів» 3 жовтня цього року. Про це повідомляє пресслужба МГУ.
У ТРК Україна стверджують, що програма Маскарад неправомірно використовує ключові форматні елементи всесвітньо відомого формату The Masked Singer, права на адаптацію якого телеканал Україна придбав у компанії Fremantle навесні 2020 року.
У медіагрупі заявили, що «піратська поведінка телеканалу 1+1 в відношенні формату The Masked Singer порушує права і законні інтереси телеканалу Україна».
«Питання про порушення прав ТОВ ТРК Україна буде передано до суду. Також телеканал Україна звернеться за захистом своїх прав до Міжнародної організації з визнання і захисту форматів FRAPA (Format Recognition and Protection Association)», — йдеться в повідомленні пресслужби.
Також телеканал звернувся до чинного Міністра культури і колишнього керівника групи 1+1 media Олександра Ткаченка із закликом висловити публічну позицію щодо дій телеканалу 1+1 з підробки формату.
На «Плюсах» категорично заперечили звинувачення з боку телеканалу Ахметова і заявили, що готові відстоювати свою позицію.
В 1+1 заявили, що передача Маскарад є адаптацією румунського формату Mysteries In The Spotlight. На «Плюсах» відзначили, що цей формат має суттєві структурні відмінності в порівнянні з іншими костюмованими проєктами і був творчо доопрацьований командою каналу.
«Ми не зовсім розуміємо сенс претензій. Як і будь-який інший телеканал в Україні, ми маємо право купувати і адаптувати різні світові формати в Україні. У заяві конкурентів йдеться про інший формат, проте нам важко оцінити схожість — поки на українському ринку немає продукту, з яким ми могли б порівняти нашу адаптацію», — заявили в 1+1.
Також канал заявив, що вважає висунуті звинувачення елементом конкурентної боротьби за увагу глядача.
Частка прем'єрного випуску передачі Маскарад по аудиторії 18−54 (50+) склала 17,6%, рейтинг — 4,8%, перше місце в слоті, заявили в 1+1. Водночас охоплення епізоду по аудиторії 4+ (Україна) склало 3,9 млн глядачів.