TikTok обігнав YouTube і Netflix по виручці від покупок в додатку

26 травня 2020, 11:41
Сервіс TikTok випередив YouTube і Netflix по виручці від покупок всередині програми.

Сервіс обміну короткими відеоповідомленнями TikTok і його китайський клон Douyin за підсумками квітня заробили $78 млн на покупках всередині додатку, пише Bloomberg з посиланням на дані аналітичної компанії Sensor Tower.

Відео дня

Дані Sensor Tower не враховують ігри і рекламу. Відзначається, що це найбільший результат серед мобільних додатків в світі. Зокрема, TikTok випередив YouTube, Tinder і Netflix, які більше покладаються на модель підписки.

За даними Sensor Tower, виручка TikTok і Douyin виросла в 10 разів у порівнянні з квітнем минулого року. Більшу частину виручки приніс китайський ринок - 86,6%. Ще 8,2% TikTok заробив на продажах в США.

В обох дадатках (і в TikTok, і в орієнтованому на Китай Douyin) є система покупки внутрішньої валюти, яку можна витрачати на підтримку вподобаних авторів відео.

За даними Sensor Tower, ні TikTok, ні Douyin не ввійшли в топ-10 Google Play за обсягом покупок всередині додатку, проте посіли перше місце серед додатків App Store.

На другому місці в загальному рейтингу опинився YouTube, який заробив на внутрішніх покупках майже $ 76 млн. Велика частина виручки від продажів всередині програми YouTube припала на ринок США - 56,4%. Також в топ-5 увійшли додаток Tinder, стрімінговий сервіс Disney + і відеосервіс Tencent Video.

Видання відзначає, що компанія ByteDance, якій належать TikTok і Doying, все ще розглядає рекламу як головне джерело прибутку, хоча і придивляється до онлайн-комерції.

Нагадаємо, що за підсумками 2019 року TikTok випередив Facebook за кількістю скачувань . У тому ж році TikTok зміг заробити $ 177 млн, що в п'ять разів перевищує доходи сервісу в 2018 році.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X