Український рекламний стартап для ігрових стримерів залучив понад $500 тисяч інвестицій
Стримінгова рекламна мережа StreamHERO залучила більш ніж півмільйона доларів від фонду Adventures Lab і бізнес-ангелів.
Український стримінговий сервіс StreamHERO залучив $550 тис. інвестицій в рамках pre-seed раунду від фонду Adventures Lab і бізнес-ангелів. Про це пише видання AIN.UA.
Лід-інвестором виступив Adventures Lab, в раунді також брав участь Admitad, ангельські інвестори Влад Панченко (співзасновник DMakret), Марат Кичик (директор і керуючий партнер Bitfury Capital) і Олександр Кохановський (засновник Natus Vincere, ESforce і DMarket).
Стартап StreamHERO є стримінговою рекламною мережею. Він інтегрує рекламу брендів в прямі трансляції стримерів. Як зазначили в Adventures Lab, сервіс дозволяє запустити рекламну кампанію у сотень стримерів за хвилини, не витрачаючи часу на пошук, переговори та інші процеси.
«StreamHero — це Google Adsense для ігрових стримерів, який з'єднує великих рекламодавців з непрофесійними стримерами, таким чином розвиваючи до сьогодні ніким не освоєний ринок в розмірі понад $350 млн на рік», — зазначив керуючий партнер Adventures Lab Андрій Криворчук.
Для збору статистики і валідації кампаній StreamHERO використовує комп’ютерний зір, збирає аналітику щодо рекламних кампаній в особистих кабінетах брендів.
Отримані інвестиції стартап планує витратити на поліпшення алгоритму показу реклами, розробку інструментів монетизації для стримерів і розвиток аналітики. В 2021 році стартап планує сфокусуватися на масштабування нашої бізнес-моделі через інтеграцію в рекламні мережі та біржі.
Нагадаємо, що українська онлайн-школа англійської мови для дітей Allright залучила $5 млн від Genesis Investments і інших інвесторів.