На Apple не скаржилися. Spotify заявив про зростання виручки до 2,5 млрд євро та виручки від реклами — на 75%
Сервіс музики та подкастів Spotify заявив про зростання доходів від реклами на 75% та загальне зростання
Стрімінговий сервіс Spotify звітував про зростання виручки в третьому кварталі на 27% - до 2,5 млрд євро, прибуток компанії склав 2 млн євро. Про це йдеться у повідомленні компанії.
Зазначається, що виторг від преміальних підписок зріс на 22% у річному вимірі — до 2,1 млрд євро, тоді як рекламний виторг компанії підскочив на 75% - 323 млн євро.
Зазначається, що прибуток від реклами значно перевершив прогнози не в останню чергу завдяки зростанню Spotify Audience Network - маркетплейсу аудіореклами.
Середній виторг на користувача збільшився на 4% у річному вимірі і становить 4,34 млрд євро.
Кількість активних користувачів на місяць зросла на 19% - до 381 млн. При цьому кількість платних передплатників Spotify зросла на 19% - до 172 млн.
Кількість подкастів на платформі зросла до 3,2 млн. порівняно з 2,9 млн. кварталом раніше. Порівняно з 2020 роком, прослуховування подкастів зросло на 20%.
Раніше Google прозвітував про $21,03 млрд прибутку за квартал, виручка від реклами на YouTube зросла на 43%. Ефект нових правил конфіденційності Apple у компанії назвали стриманим.
Також за підсумками кварталу відзвітували такі великі соціальні мережі як Twitter, Facebook та Snapchat. У той час як Snap і Facebook скаржилися на падіння рекламних доходів через нововведення від Apple, у Twitter заявили, що нові правила iOS не мали значного впливу на рекламну виручку компанії .