Вперше в історії. Понад половина рекламних витрат у США піде в інтернет

2 грудня 2020, 11:47
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

У 2020 році 51% всіх витрат на рекламу в США припаде на рекламу в інтернеті, в 2021-му її частка зросте до 54%.

За підсумками 2020 року вперше понад половина рекламних витрат у США припаде на онлайн-платформи, включаючи Google і Facebook, повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на дані The Wall Street Journal.

Відео дня

Згідно з прогнозами, рекламодавці витратять на рекламу в інтернеті $110,1 млрд, або 51% загальних рекламних витрат в США. У 2021 році очікується зростання рекламних витрат в США на 12%, до $240 млрд, при цьому на онлайн-рекламу буде направлено $130 млрд, або 54% загальних витрат.

Три роки тому на рекламу в інтернеті припадала лише третина загального обсягу рекламних витрат у США.

У сфері інтернет-реклами домінують три гравці - Facebook Inc., Amazon.com Inc. і Google, який належить Alphabet Inc. На них припадає майже дві третини всіх витрат на онлайн-рекламу в США.

Після спалаху коронавірусу в березні багато компаній урізали витрати на рекламу. Тим часом споживачі стали здійснювати більше покупок онлайн, у зв’язку з чим компанії стали концентруватися на рекламі в інтернеті.

Малі та середні компанії особливо активно стали переходити на онлайн-рекламу, вважає аналітик рекламної галузі Майкл Натансон. «У зв’язку зі сприятливим поєднанням точкового таргетингу і низьких витрат на креативний маркетинг малий бізнес масово переходить на рекламу в інтернеті», — йдеться в доповіді Натансона.

Витрати на інтернет-рекламу цього року зростають, незважаючи на труднощі, з якими стикаються деякі технологічні компанії. У серпні ряд великих рекламодавців вирішили бойкотувати Facebook через невдоволення тим, як соцмережа бореться з розпалюванням ненависті. Проте виручка Facebook від реклами у третьому кварталі підскочила на 22% у річному вираженні.

Виручка Google від реклами у минулому кварталі підвищилася на 10%, до $37,1 млрд, Amazon — на 51%, до $5,4 млрд.

Згідно з прогнозом, витрати на телевізійну рекламу у США в 2020 році знизяться на 7,9%, до $39,5 млрд, але виростуть в наступному році на 6,6% - до $42,1 млрд. Однак показник буде нижче $42,1 млрд, витрачених на цей вид реклами в 2019 році, що свідчить про структурні проблеми галузі, включаючи відмову споживачів від послуг традиційного платного телебачення на користь інтернет-альтернатив.

Пандемія також прискорить негативні тенденції в друкованих ЗМІ. За прогнозом агентства, витрати на рекламу в газетах і журналах у 2020 році впадуть на 12% і 8% відповідно.

Раніше повідомлялося, що український ринок інтернет-реклами показав найбільш динамічне зростання в Європі за останні чотири роки.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X