$31 млрд за рік. Amazon вперше розкрив рекламний виторг

4 лютого, 09:54
Amazon розкрила дані щодо виручки від реклами (Фото:REUTERS / Pascal Rossignol)

Amazon розкрила дані щодо виручки від реклами (Фото:REUTERS / Pascal Rossignol)

Amazon вперше розкрила дані про рекламну виручку — за 2021 рік цей напрямок приніс компанії $31 млрд.

За підсумками четвертого кварталу 2021 року виторг Amazon виріс до $137,4 млрд — це на $12 млрд більше, ніж роком раніше. Про це йдеться у звіті компанії.

Прибуток Amazon за аналогічний період склав $14,3 млрд. При цьому виручка Amazon за рік зросла до $469,8 млрд. ( на 22%), а чистий прибуток - до $24,9 млрд.

Відео дня

Також компанія вперше розкрила дані щодо виручки від реклами - $31 млрд на рік. Як зазначає CNBC, реклама поки що займає невелику частку у загальному виторгу Amazon — близько 7% у четвертому кварталі.

При цьому реклама приносить Amazon вдвічі більше доходу, ніж фізичні магазини. Також доходи від реклами перевищують дохід від передплат, зокрема Prime.

Як пише CNBC, на постмаркеті акції Amazon зростали на 14%.

Нагадаємо, що днем раніше акції Facebook впали на 26% після публікації квартального звіту компанії. Інвесторів засмутило, що кількість користувачів Facebook перестала зростати.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X