У Бельгії регулятор назвав незаконною тактику Google в ході рекламних аукціонів

20 жовтня 2020, 10:49
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

За даними регулятора, цей процес являє собою незаконну передачу даних в рамках GDPR.

Тактика, яку Google і інші великі гравці ринку онлайн-реклами використовують під час аукціонів цифрової реклами, порушує законодавство Європейського союзу про захист конфіденційних даних.

Відео дня

Про це йдеться у внутрішньому звіті слідчих бельгійського регулятора, який відповідає за захист приватних даних з яким вдалося ознайомитися The Wall Street Journal.

Європейські регулятори аналізують електронні аукціони, які відбуваються за мілісекунди, щоб визначити, яка реклама висвічується при завантаженні сторінки в інтернеті. У цей момент сотні потенційних учасників можуть отримати інформацію про користувача, включаючи місцезнаходження, дату народження і пошукові запити.

Згідно зі звітом регулятора, цей процес являє собою незаконну передачу даних в рамках Загального регламенту про захист даних (GDPR) Євросоюзу.

Доповідь зосереджена на європейському підрозділі Interactive Advertising Bureau, торгової асоціації в області онлайн-реклами. За словами слідчих асоціація несе відповідальність за те, як її члени купують, продають і використовують дані фізичних осіб в ході торгових операцій з рекламою.

Оскільки штаб-квартира асоціації перебуває в Бельгії, IAB Europe підпадає під бельгійську юрисдикцію. Зазначається, що якщо цю позицію підтримають інші регулятори ЄС у сфері захисту персональних даних, бельгійський регулятор отримає можливість контролювати процес проведення рекламних аукціонів в ЄС.

Ситуація може відбитися на великому сегменті економіки цифрової реклами. За даними IAB Europe, в 2019 році на аукціони онлайн-реклами було витрачено близько 6,7 млрд євро.

Таким чином, міжнародним гравцям, включаючи Google, довелося б вибирати між оновленням сайтів у всьому світі для відповідності європейським правилам або дотриманням окремого підходу в Європі.

Нагадаємо, що Мін'юст США може змусити Google відмовитися від браузера Chrome і частини рекламного бізнесу через відмову від підтримки сторонніх cookie-файлів в браузері.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X