Виросли в 20 разів. Продажі NFT-токенів перевищили $2 млрд у першому кварталі
За підрахунками платформи NonFungible, у першому кварталі цього року покупців NFT-токенів було вдвічі більше, ніж продавців. Водночас середня ціна NFT «значно зросла».
Продажі цифрових нематеріальних токенов виросли до більш ніж $2 млрд у першому кварталі 2021 року. Про це пише CNBC з посиланням на дані аналітичної платформи NonFungible.com.
У порівнянні з попереднім кварталом продажі виросли більш ніж в 20 разів. Згідно веб-сайту, який відстежує трансакції NFT і торгові майданчики, в четвертому кварталі 2020 року було скоєно транзакцій на суму $93 млн.
Зазначається, що в своєму звіті аналітики не враховували продаж NFT цифрового колажу художника Beeple на аукціоні Christie’s, який выдбувся в березні. Попри те, що ця була одна з найбільших продажів NFT, вона була проведена в рамках партнерства з Nifty Gateway — однієї з небагатьох платформ, яка дозволяє користувачам купувати токени безпосередньо з сайту.
Також наголошується, що в першому кварталі цього року покупців на ринку було вдвічі більше, ніж продавців: 73 тис. проти 33 тис. У NonFungible відзначили, що такий дисбаланс «є сигналом величезного інтересу до новачків, але також і бажання нинішніх власників зберегти свої активи, що створює феномен дефіциту на ринку».
За даними NonFungible, у галузі переважають сегменти мистецтва і колекціонування. Також наголошується, що попри недавнє падіння цін з лютневих максимумів, середня ціна NFT «значно зросла» протягом кварталу.
NFT — non-fungible token (невзаємозамінний токен) — щось на зразок нового виду криптовалюти, яка існує виключно в своїй криптосистемі. Фактично це особлива форма володіння цифровим мистецтвом, закріплена унікальним токеном. Власник токена стає одноосібним володарем певного цифрового об'єкта — нехай це картинка, гіфка, відео, твіт або пісня.
Раніше повідомлялося, що співзасновник і СЕО Twitter Джек Дорсі продав свій перший твіт за $2,9 млн як NFT-токен.