Під час війни роботу призупинили понад 70% агенцій цифрової реклами — IAB Україна

Понад 50% рекламних агенцій відновлюють комерційну діяльність (Фото:PhotoMIX-Company / Pixabay)
Під час війни діяльність перервали 74% рекламних агенцій та 70% рекламодавців.
Війна Росії проти України — головні події 3 червня
Приблизно 74% рекламних агенцій в Україні перервали свою комерційну діяльність під час війни. Про це йдеться у дослідженні організації IAB Україна.
Також перервали свою діяльність майже 70% рекламодавців, які займаються цифровою рекламою.
Нині ринок повертається до життя: понад 50% агенцій відновлюють комерційну діяльність, серед рекламодавців – 30%.
При цьому завантаженість залишається низькою — на рівні 10%.

Через падіння обсягів роботи багато компаній скорочують зарплати, відмовляються від бонусів або припиняють виплати за контрактами.
Близько половини агентств очікують поновлення роботи на довоєнному рівні очікує у другому півріччі 2022 року. При цьому 60% рекламодавців не впевнені, коли поновлять роботу. Майже 20% рекламодавців сподіваються, що це вдасться зробити у травні.