Під час війни роботу призупинили понад 70% агенцій цифрової реклами — IAB Україна

8 квітня 2022, 06:29
Понад 50% рекламних агенцій відновлюють комерційну діяльність (Фото:PhotoMIX-Company / Pixabay)

Понад 50% рекламних агенцій відновлюють комерційну діяльність (Фото:PhotoMIX-Company / Pixabay)

Під час війни діяльність перервали 74% рекламних агенцій та 70% рекламодавців.

Війна Росії проти України — головні події 3 червня

Приблизно 74% рекламних агенцій в Україні перервали свою комерційну діяльність під час війни. Про це йдеться у дослідженні організації IAB Україна.

Відео дня

Також перервали свою діяльність майже 70% рекламодавців, які займаються цифровою рекламою.

Нині ринок повертається до життя: понад 50% агенцій відновлюють комерційну діяльність, серед рекламодавців – 30%.

При цьому завантаженість залишається низькою — на рівні 10%.

Через падіння обсягів роботи багато компаній скорочують зарплати, відмовляються від бонусів або припиняють виплати за контрактами.

Близько половини агентств очікують поновлення роботи на довоєнному рівні очікує у другому півріччі 2022 року. При цьому 60% рекламодавців не впевнені, коли поновлять роботу. Майже 20% рекламодавців сподіваються, що це вдасться зробити у травні.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X