Простіше і швидше. Телеком-регулятор спростив процедуру перенесення номера
У НКРЗІ спростили процедуру перенесення номера (MNP) і скоротили термін процедури з трьох робочих днів до одного.
Телеком-регулятор спростив для українців процедуру (MNP) перенесення номера від одного оператора до іншого. Таке рішення Національна комісія регулювання зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) прийняла на засіданні 17 листопада, повідомляється на сайті відомства.
«Комісія схвалила проект рішення НКРЗІ Про затвердження змін до деяких рішень НКРЗІ з питань надання послуг з перенесення абонентських номерів. Даний проект буде представлений на узгодження в зацікавлені держоргани », - йдеться в повідомленні НКРЗІ.
Як розповів у коментарі ресурсу UBR директор департаменту зв'язку НКРЗІ Іван Хохотва, новий порядок надання послуги MNP містить ряд новацій.
Зокрема, спрощується процедура подачі заявки та ідентифікації абонента, який побажав перенести номер до іншого оператора. Також НКРЗІ планує впровадити принцип "єдиного вікна", згідно з яким користувачеві досстаточно буде звернутися до оператору- "реципієнта".
Також повідомляється, що процедура перенесення буде скорочена з трьох робочих днів до одного. Зміни вступлять в силу через рік.
За словами Хохотви, рішення про спрощення процедури MNP регулятор прийняв, в тому числі і з-за високого незадоволеного попиту на цю послугу. За словами представника НКРЗІ він досягає 62%.
Про плани регулятора спростити процедуру MNP повідомлялося в квітні цього року . Тоді НКРЗІ прийняла за основу проект змін до порядку надання послуги перенесення номера, націлений на спрощення процедури. У цьому проекті йшлося про скорочення терміну перенесення номера до 2-х днів і спрощення процесу ідентифікації абонента при подачі заявки на перенесення номера.
Мобільний оператор Vodafone Україна підтримав ініціативу телеком-регулятора про спрощення процедури MNP, але виступив проти перенесення анонімних номерів. Своєю чергою в Київстар заявили, що не підтримують ініціативу регулятора в частині дозволу незареєстрованим абонентам звертатися за послугою по перенесенню абонентських номерів. На думку оператора це може привести до зростання шахрайства.
Інший оператор «великої трійки» lifecell підтримав ініціативу НКРЗІ щодо спрощення процедури перенесення номера і виступив за перенесення реєстрації абонента до оператора-одержувача.
Водночас в НКРЗІ заявляли, що більшість випадків шахрайства пов'язані зі зміною сім-карти, а не перенесенням номера.