За рахунок Disney. У Мegogo заявляють, що змогли втримати підписників після втрати контенту Amediateka

29 травня 2021, 10:00

Український медіасервіс Мegogo не відчув відтоку абонентів після втрати контенту дистриб’ютора Amediateka (володіє правами зокрема на контент НВО). Сервіс компенсував дефіцит контенту за рахунок угоди з Disney.

Про це в коментарі журналісту НВ Бізнес розповів директор зі стратегічного розвитку Мegogo Іван Шестаков.

Нагадаємо, в кінці квітня і на початку травня цього року з Megogo й інших платформ (Sweet.tv і Divan.tv.) зник контент дистриб’ютора Amediateka, який володіє правами, зокрема на контент НВО. Тоді в Oll.tv заявили про ексклюзивні права на контент цього дистриб’ютора. Натомість із першого травня користувачам Megogo доступна бібліотека фільмів і мультфільмів студії Disney.

Відео дня

«Відтоку абонентів ми не відчули, оскільки відразу ж компенсували втрату контенту бібліотекою Disney. У нас достатньо контенту, щоб перекрити будь-яку втрату», — розповів Шестаков.

Появу контенту Disney на платформі представник Мegogo назвав результатом «багаторічного процесу» преговорів.

«Це багаторічний процес, у якому ми і вмовляємо, знаходимо докази і показуємо факти, щоб досягти результату. Складність переговорів із Disney в тому, що, по-перше, це один із найбільших правовласників, а, по-друге, він далеко — ми спілкуємося з іноземними офісами, у яких завжди були однакові правила, які поширювалися і на Україну і на решту Європи. Зараз нам вдалося домовитися», — заявив Шестаков.

Мegogo вдалося переконати Disney не застосовувати покупну модель (коли кожна одиниця контенту мейджора продається користувачеві сервісу окремо), і зробити контент доступним за передплатою.

«Очевидно, наші аргументи спрацювали. Ми показували статистику роботи з іншими правовласниками і доводили, що так ми всі зможемо заробляти більше, це буде вигідніше всім», — сказав представник українського медіасервісу.

Він також уточнив, що про плани із запуску в Україні стрімінгового сервісу Disney+ у Мegogo поки нічого не відомо.

«Щоб зайти в Україну, їм потрібно дуже багато українського дубляжу або навіть російськомовного. Наскільки знаю, зараз вони не замислюються про це», — додав Іван Шестаков.

Нагадаємо, директор зі стратегії та розвитку бізнесу Медіа Групи Україна (в МГУ входить Oll.tv) Федір Гречанінов заявив про рекордні перегляди спеціального епізоду серіалу Друзі (продукт HBO) в день прем'єри. У коментарі журналісту НВ Бізнес він також підтвердив, що Oll.tv теж веде переговори з Disney.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X