Купуй у своїх. Як підтримати малий бізнес під час карантину

Допоможемо локальному бізнесу України (Фото:RAZOM)
Пандемія нового коронавірусу вдарила абсолютно по всіх сферах життя. Особливо вразливим став малий і середній бізнес, якому пророкують швидку смерть через прийдешню фінансову кризу. Новий онлайн-проєкт RAZOM допоможе локальному бізнесу України продовжувати заробляти, збільшуючи кількість замовлень і продажів.
Більшість магазинів і сервісних центрів припиняє роботу, громадський транспорт перестає функціонувати, а нафту продають за безцінь через її непотрібність.
Ні, це не один зі сценаріїв апокаліпсису або повернення до часів радянського застою. Спалах коронавірусу, що призвів до введення серйозного карантину в багатьох країнах, нагадав людям про проблеми із торгівлею в умовах обмеженого ринку.
Особливо актуальним це стало для малого і середнього бізнесу: підприємці в Україні змушені згортати продаж своїх товарів і послуг, різко переходячи в онлайн. У деяких вийшло швидко адаптуватися до нових умов, хоча обмеження на пересування людей в громадських місцях все одно зіграли свою роль і призвели до регресу малих підприємств.
Благо сучасні технології допомагають вирішувати такі проблеми колективним способом і залучати якомога більше людей до будь-якого бізнесу.

Днями один з ключових постачальників телеком-послуг на українському ринку запустив онлайн-платформу, яка дозволяє невеликим локальним компаніям розповідати про себе і абсолютно безкоштовно просувати свій сервіс у різних містах.
Що потрібно знати про новий проєкт RAZOM?
В кінці квітня 2020 року компанія «Датагруп» запустила відкриту онлайн-платформу для підприємців і споживачів — RAZOM. За великим рахунком, новий проєкт — це сайт-каталог з описом пропозицій від локальних малих і середніх бізнесів.
Де шукати підступ, запитаєте ви? Власне, ніде. Щоб зрозуміти сенс такої ініціативи, достатньо проаналізувати діяльність її авторів: компанія «Датагруп» є одним з лідерів телеком-ринку в Україні протягом майже 20 років, надаючи послуги як для бізнесу, так і для дому, і об'єднуючи людей за допомогою сучасних технологій комунікації.
Величезну частину їх клієнтів являє якраз бізнес-сегмент, тому новий проєкт RAZOM — це, швидше, win-win платформа, яка націлена на підтримку екосистеми малих підприємств у країні і їх об'єднання в одному місці.
Для покупців ця платформа може бути своєрідним онлайн-магазином, де легко знайти необхідний сервіс в конкретному місті і підтримати його своїми покупками під час карантину. До слова, вже на момент запуску проєкт RAZOM доступний для 15 міст: Київ, Рівне, Запоріжжя, Дніпро, Львів, Миколаїв, Кременчук, Вінниця, Одеса, Харків, Кривий Ріг, Луцьк, Хмельницький, Нікополь та Ніжин.
Представники «Датагруп» також забезпечили інформування про проект RAZOM більше одного мільйона жителів усіх міст, які представлені на платформі.

Для того, щоб скористатися платформою, досить перейти на сайт, вибрати своє місто і подивитися список доступних сервісів у таких категоріях як продукти харчування, кафе і ресторани, здоров’я, товари для дому, туризм, техніка, ремонт, освіта тощо
Багато компаній (учасники проєкту RAZOM) залишають там спеціальні акційні пропозиції, завдяки яким покупцям (відвідувачам сайту) будуть доступні унікальні знижки на товари і послуги.
Як зареєструвати свій бізнес у проєкті RAZOM?
Ключова перевага нової онлайн-платформи — проста і швидка реєстрація підприємств на сайті. Для цього достатньо заповнити коротку онлайн-заявку і отримати форму-угоду на розміщення інформації про вашу компанію.
Скан або фото готового документа можна завантажити в електронному вигляді, і вже незабаром ваша компанія буде доступна для нових клієнтів на платформі RAZOM.
Компанії, які надають відвідувачам платформи RAZOM спеціальну знижку, будуть розміщені в топі сайту — в розділі «спеціальні пропозиції». Покупці зможуть переглянути всі доступні знижки на товари і послуги в їхньому місті, зв’язуючись безпосередньо з їх постачальниками через сайт.

Як соціально-відповідальна компанія «Датагруп» інвестує в підтримку цієї ініціативи близько 2 млн. гривень. Зокрема, частина коштів буде спрямована в таргетовану рекламу, яка допоможе залучити замовників для бізнесу саме там, де компанії працюють.
«Багато наших бізнес-клієнтів у різних містах України хочуть отримувати нові замовлення, щоб продовжувати розвивати свою справу, не зупиняти бізнес і не скорочувати своїх людей. У той же час, інші наші клієнти шукають кращі цінові пропозиції, щоб підтримати своїх сусідів, друзів і родичів. І ми вирішили пов’язати продавців з покупцями, щоб виграли всі. Саме для цього „Датагруп“ створила RAZOM — онлайн-майданчик, де всі економічно активні та небайдужі люди зможуть знайти нових ділових партнерів», — пояснює СЕО «Датагруп» Михайло Шелемба.
Уже на початку своєї роботи RAZOM щодня отримує біля 20 заявок від малих підприємств у різних містах. При надходженні заявок на участь у проєкті від бізнесів з інших міст його творці готові розширити географію, додати нову інформацію про компанії та створити повноцінну екосистему для тих, хто хоче підтримати локальний бізнес і підприємства свого міста.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.