Онлайн-торгівля в Україні. Жінки частіше керують компаніями зі штатом понад 10 осіб — дослідження

20 жовтня 2020, 15:00

Пересічний онлайн-торговець в Україні - чоловік 25−44 років, який проживає в одному з міст Київської області та працює в цьому бізнесі понад 5 років.

Про це свідчать результати опитування понад тисячі власників онлайн-бізнесів на платформі OLX, проведеного аналітиками ресурсу.

Згідно з ними, 51% онлайн-продавців — засновники бізнесу, що працюють самостійно. У 22% є один чи декілька партнерів, у 21% — штат до 10 осіб, а у 6% — від 10 співробітників.

Відео дня

Чоловіки дещо частіше ніж жінки управляють онлайн-магазином самостійно (51% проти 49%). Також чоловіки переважають серед власників компаній зі штатом до 10 осіб (24% проти 16%).

Натомість жінки частіше працюють з партнером/ами (28% проти 20%) та з 10+ співробітниками (6% проти 4%).

Третина респондентів працюють у онлайн-продажах довше 5 років. 15% — менше ніж рік, причому 4% з них відкрили магазин саме під час карантину.

Трійка сфер, в яких найчастіше ведуть свою справу на OLX, — бізнес і послуги (25%), нерухомість (24%), дім і сад (19%).

Основною причиною приходу у онлайн-торгівлю респонденти найчастіше називають бажання заробляти більше грошей (37%). На другому місці (19%) — можливість працювати з будь-якої точки.

Водночас для жінок гнучкість важливіша — 22% проти 17% у чоловіків. Також 11% жінок відзначили, що їхній основний мотив — це життєві обставини, що не дозволяють знайти роботу на повний робочий день. Серед чоловіків схожа ситуація лише у 5%.

Заробіток додаткових коштів актуальніший для чоловіків — 38% проти 30% у жінок. Ще одна важлива причина продавати онлайн для них — можливість поєднувати постійну роботу та бізнес в інтернеті — 10% проти 7%.

Третина підприємців вважають, що розвивати онлайн-бізнес в Україні під час карантину легко, а 44% було важко відповісти на запитання.

Головними труднощами в e-commerce респонденти називають високу конкуренцію (61%). Також вони скаржаться на те, що їм важко знаходити й утримувати клієнтів (31%). Трохи менше третини (29%) респондентів вважають, що в Україні легко вести малий і середній бізнес прозоро, майже 44% з ними не згодні.

OLX — один із найбільших онлайн-бізнесів в Україні. База ресурсу налічує понад 13 млн оголошень і щомісяця поповнюється на 4 млн нових пропозицій. За даними ресурсу, на OLX за рік продається товарів на понад $1 млрд, що складає половину річного обороту ринку e-commerce в Україні.

Показати ще новини
Радіо НВ
X