Український ринок інфлюенс-маркетингу перевищив 336 млн грн — дослідження

6 квітня 2021, 18:21

В IAB Ukraine відзначили, що інфлюенсери увійшли в постійний комунікаційний мікс більшості провідних рекламодавців.

У 2020 році обсяг українського ринку інфлюенсер-маркетингу склав 336,8 млн грн, говориться в результатах дослідження IAB Ukraine .

При цьому, обсяг прямих продажів становить 114, 518 млн. грн, ще 144, 832 млн. грн припадає на пул агентств-учасників, а що залишилися 77, 468 млн. грн на агентства поза пулу.

Відео дня

Як зазначила керівниця Комітету з питань інфлюенсер маркетингу IAB Ukraine Віра Сливінська, ця перша подібна оцінка українського ринку інфлюенсер-маркетингу.

«Ще п'ять років тому мало хто з компаній і гравців рекламного ринку сприймав співробітництво брендів і блогерів серйозно. Однак сьогодні факти і цифри говорять за себе: інфлюенсери увійшли до постійного комунікаційного міксу більшості провідних рекламодавців, а оцінка ринку ілюструє, що блогери успішно конкурують за бюджети з іншими медіа», - вважає Сливінська.

В оцінці взяли участь такі компанії: МоkСо, TWIGA, Burda Media, AMS, Sasquat, NSG, Publicis Groupe, Media Maker (Dentsu Ukraine), MediaHead, VIVID, AIR Media-Tech, RAZOM GROUP, OMD OM group, WhyNot? Enot.

Оцінка відображає обсяг бюджетів, які рекламодавці готові витратити на рекламу у блогерів-інфлюенсеров.

У дослідженні враховувалися бюджети на інтеграцію бренду на платформі інфлюенсера - Instagram, YouTube, TikTok, Facebook, Twitch т.д. Бюджет на промо контенту і розробку креативних ідей, стратегій для ІМ кампаній, кошти на продакшн креативу, оплата комісії агентства і пов'язаних сервісів і платформ.

За даними дослідження ІнАУ, в 2020 році обсяг ринку інтернет-реклами в Україні виріс до 13,5 млрд грн.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X