Snap, Facebook, Twitter та YouTube втратили $10 млрд через нововведення Apple
Оновлення політики конфіденційності Apple обійшлися гігантам соціальних мереж майже в $10 млрд. Рекламодавці переключилися на інші платформи та користувачів Android.
Зміна політики конфіденційності Apple коштували великим соціальним мережам Facebook, Twitter, YouTube та Snap (материнська компанія Snapchat) в цілому $9,85 млрд виручки в другому кварталі цього року.
Про це пише Financial Times із посиланням на дані компанії Lotame, яка займається рекламними технологіями.
Найбільших збитків у відсотковому співвідношенні зазнала материнська компанія Snapchat, оскільки 98% її виручки приносять мобільні додатки. У грошах найбільші втрати зазнав Facebook.
Як зазначає видання, оцінка Lotame компанією втрат компаній може бути навіть консервативною. За словами опитаних FT експертів, тільки Facebook міг втратити $8,3 млрд. Також експерти вважають, що виручка технологічних компаній від digital-реклами продовжить падати і в наступних кварталах.
Зазначається, що витрати рекламодавців при цьому не скоротилися - вони просто перейшли на інші майданчики.
« Якщо ваша можливість розміщувати рекламу на Facebook більше не є економічно вигідною, ви негайно відмовитеся від неї. Таким чином, TikTok стає надзвичайно популярним, тому що він набагато дешевший ( Від вартості за 1000 показів)», - зазначив опитаний виданням виконавчий директор Wayflyer Ейдан Корбетт.
Як пише FT, зокрема рекламодавці переключилися на користувачів смартфонів Android і на власну рекламну платформу Apple.
Нагадаємо, що компанії Snap та Facebook скаржилися на падіння рекламних доходів за підсумками кварталу через нововведення від Apple. Водночас у Twitter заявили, що нові правила iOS не мали значного впливу на рекламну виручку компанії.
Google заявив про $21,03 млрд прибутку за квартал , виторг від реклами на YouTube зріс на 43%. Ефект нових правил конфіденційності Apple у компанії назвали стриманим.
Завдяки змінам політики конфіденційності Apple утричі збільшила свою частку на ринку мобільної реклами за останні шість місяців.