Заощадити копійчину. Netflix запустить підписку з рекламою вже в листопаді — список країн

14 жовтня, 08:24
Netflix запускає дешевшу версію передплати з рекламою (Фото:DCL «650

Netflix запускає дешевшу версію передплати з рекламою (Фото:DCL «650"\Unsplash)

Платформа Netflix запускає більш дешеву підписку з рекламою для низки країн. Сервіс намагається втримати передплатників на тлі інфляції, що росте, і розвитку інших стрімінгових платформ.

Стрімінговий сервіс Netflix у листопаді запускає дешевшу версію підписки, яка міститиме рекламу, передає ВВС.

Нова пропозиція буде доступна у 12 країнах: Австралії, Бразилії, Канаді, Франції, Німеччині, Італії, Японії, Кореї, Мексиці, Іспанії, Британії та США.

Відео дня

Згодом компанія планує розширити пропозицію на більшу кількість країн.

У Британії новий варіант підписки коштуватиме 4,99 фунтів — на два фунти дешевше, ніж найдешевший тарифний план без реклами. У США послуга буде коштувати $6,99.

У середньому рекламна передплата передбачатиме від чотирьох до п'яти хвилин реклами на годину. Деякі фільми та серіали у цьому тарифі будуть недоступні через ліцензійні обмеження.

За допомогою тарифу з рекламою Netflix намагається утримати передплатників, кількість яких падає через високу конкуренцію та високі темпи інфляції у світі.

Багато конкурентів Netflix вже поєднують стрімінг із рекламою або планують це зробити. Так, Disney+ хоче запустити передплату з рекламою для США вже у грудні цього року. Вона коштуватиме $7,99.

Про плани Netflix запустити передплату з рекламою повідомлялося влітку цього року. Згодом стало відомо, що Netflix домовився про партнерство з Microsoft для запуску рекламної підписки.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X