Netflix втратив майже мільйон передплатників за підсумками кварталу, але це гарна новина для платформи
Стрімінговий сервіс Netflix втратив майже мільйон передплатників за підсумками кварталу, але це вдвічі менше, ніж очікували в компанії.
За підсумками другого кварталу 2022 року стрімінговий сервіс Netflix втратив 970 000 передплатників - це майже вдвічі менше, ніж компанія прогнозувала у квітні.
Дані про відплив передплатників компанія наводить у своєму квартальному звіті.
Найчастіше користувачів Netflix втратив у США та Канаді — 1,3 млн передплатників. Відтік стався на тлі зростання вартості передплати у Північній Америці. Ще 770 тисяч передплатників Netflix втратив у Європі та на Близькому Сході.
У Латинській Америці ситуація не змінилася. Втрату передплатників на основному ринку компенсував приріст 1 млн клієнтів в Азійсько-Тихоокеанському регіоні.
У третьому кварталі компанія очікує зростання кількості передплатників на 1 млн - до 221,67 млн акаунтів.
Виручка компанії зросла на 8,6% у річному обчисленні ( $7,97 млрд), чистий прибуток на 6% ( $1,44 млрд).
Раніше повідомлялося, що стрімінговий сервіс Netflix веде переговори з рекламними гігантами . Компанія вже домовилася про партнерство з Microsoft для запуску більш дешевої версії передплати реклами.