Допомогла Гра в кальмара. Зростання передплатників Netflix перевищив прогнози, більшість нових користувачів — не з США і Канади
Загальна кількість підписників Netflix перевищило 213 млн. Приріст користувачів в минулому кварталі допоміг корейський серіал Гра в кальмара. При цьому, кількість підписників в США і Канаді зросла всього на 70 тисяч.
За підсумками третього кварталу 2021 року Netflix відзвітував про приріст підписніків в 4,38 мільйона по всьому світу проти прогнозу в 3,5 мільйона, передає Variety.
Відзначається, що компанія перевищила очікування щодо зростання передплатників не в останню чергу завдяки серіалу Гра в кальмара. При цьому приріст абонентів в США і Канаді склав всього 70 тисяч. Загальна кількість передплатників сервісу тепер становить 213,6 мільйона по всьому світу.
Виручка компанії за підсумками кварталу виросла на 16% і склала $7,48 млрд, а прибуток на акцію зріс на 83% - до $3,19. Чистий прибуток склав $1,4 млрд.
У компанії відзначили, що в другій половині 2021 роки ситуація з релізами значно покращилася. Раніше випуск ряду шоу відкладався через пандемію Covid-19.
За даними Netflix, останній хіт платформи — південнокорейський серіал Гра в кальмара подивилося 142 млн домогосподарств. За перегляд платформа зараховує перші дві хвилини. Відзначається, що представляючи результати компанії інвесторам співзасновник Netflix Рід Гастінгс з’явився в костюмі з серіалу Гра в кальмара.
Повідомляється, що до кінця року компанія планує змінити систему підрахунку популярності своїх проектів. Замість кількості домогосподарств Netflix буде вважати загальна кількість переглядів в годиннику за перші 28 днів з релізу.
Таким чином в Netflix хочуть краще відстежувати повторні перегляди.
У четвертому кварталі цього року стрімінговий сервіс планує залучити ще 8,5 мільйона підписників.
Раніше повідомлялося, що Netflix оцінив свою вигоду від Гри в кальмара в майже в $900 млн. При цьому виробництво самого серіалу обійшлося майже в 40 разів дешевше — всього $ 21,4 млн за перший сезон.
Корейський серіал Гра в кальмара (Squid Game) став найуспішнішим запуском на Netflix за всю історію стрімінгового сервісу. Менш ніж за місяць шоу подивилися 111 млн користувачів.