Крутитимуть рекламу. Netflix домовився про партнерство з Microsoft для запуску дешевшої версії передплати

14 липня, 15:20
Netflix все ж таки вирішив спробувати впровадити рекламну модель (Фото:Dima Solomin \ Unsplash)

Netflix все ж таки вирішив спробувати впровадити рекламну модель (Фото:Dima Solomin \ Unsplash)

Відеоплатформа Netflix співпрацюватиме з Microsoft для запуску дешевшої версії підписки з рекламою.

Стрімінговий сервіс Netflix домовився про партнерство з Microsoft для запуску дешевшої версії підписки з рекламою, повідомляє CNBC.

«Microsoft точно зможе задовольнити наші потреби у разі спільної розробки підписки з підтримкою реклами. Важливо, що Microsoft пропонує гнучкість до впровадження інновацій у технологіях і продажах, а також надійний захист конфіденційності наших учасників», — каже головний операційний директор Грег Пітерс.

Відео дня

Зазначається, що в останні місяці Netflix розмовляв із потенційними партнерами для запуску рекламної підписки, зокрема Google та Comcast. Дешевшу версію підписки компанія готується запустити до кінця 2022 року.

У Netflix зазначають, що передплата з рекламою все ще перебуває на «найранішій стадії» і їм «багато потрібно пропрацювати».

Раніше повідомлялося, що стрімінговий сервіс Netflix веде переговори з рекламними гігантами. Компанія сподівається незабаром запустити версію передплати з рекламою.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X