В мережі Київстар стався масовий збій. Абоненти залишилися без домашнього інтернету
Абоненты домашнего интернета от Киевстар жалуются на сбой в сети и отсутствие подключения.
Абоненти компанії Київстар з ранку 21 травня скаржаться в мережі на відсутність домашнього інтернету. Користувачі залишають гнівні коментарі під публікацією компанії до Дня вишиванки. На ситуацію звернуло увагу Hromadske.
У коментарях користувачі скаржилися, що через відсутність інтернету вони не можуть виконувати робочі завдання, а діти не можуть проходити дистанційне навчання.
Також абоненти скаржилися на неможливість додзвонитися в техпідтримку і відсутність повідомлення про збій на сторінці компанії. На відсутність зв’язку скаржилися абоненти з різних регіонів України: Києва, Кривого Рогу, Закарпаття та Луганської області.
На коментар одного з абонентів в Київстар відповіли, що планують усунути неполадки до 18:00 поточного дня.
«Зараз є тимчасові складнощі і фахівці роблять все можливе для того, щоб якомога швидше їх усунути. Орієнтовний термін
«У зв’язку з аварією виникли труднощі в роботі Домашнього Інтернету», — відповіли на запит НВ Бізнес в пресслужбі Київстар.
В Київстар додали, що не можуть поки дати відповідь про кількість абонентів, які постраждали від збою та географії неполадок.
Також в компанії вибачилися перед абонентами та заявили, що вирішують питання компенсації для користувачів за час, коли вони не могли користуватися інтернетом.