Facebook виділяє $ 100 млн для медіа, які постраждали від коронавірусу
Таким чином в Facеbook планують допомогти медіа впоратися з падінням рекламних доходів.
Компанія Facebook виділяє $ 100 млн для підтримки новинних організацій, які постраждали через пандемію коронавірусу. Про це повідомляється в блозі компанії.
Чверть від загальної суми ($ 25 млн) направлять на гранти для фінансування регіональних видань в рамках проєкту під назвою Facebook Journalism Project. Решта $ 75 млн — підуть на маркетингові витрати для ЗМІ по всьому світу. У компанії повідомили, що 50 видань в США і Канаді вже отримали перші гранти.
Як зазначає The Wall Street Journal, в умовах фінансової невизначеності новинні видання можуть зіткнутися з істотним скороченням доходів від реклами, оскільки багато компаній урізують маркетингові бюджети.
Незважаючи на зростання кількості читачів, падіння рекламних доходів змушує деякі ЗМІ урізати зарплати і скорочувати співробітників. У Facebook відзначили, що хочуть допомогти медіа уникнути подібних заходів.
Нагадаємо, що через пандемію коронавируса Google і Facebook можуть втратити $ 44 млрд рекламних доходів.