У Київстар не бачать сенсу у національному роумінгу у безпечних районах

5 серпня, 13:52
VEON не став робити прогноз на рік (Фото:НВ)

VEON не став робити прогноз на рік (Фото:НВ)

У Київстар зазначають, що після війни національний роумінг може бути корисним інструментом у разі НС, але не як комерційна основа розвитку галузі.

Президент мобільного оператора Олександр Комаров не вважає за необхідне й надалі надавати послугу Національний роумінг у відносно безпечних зонах.

Про це він розповів в інтерв'ю Інтерфакс-Україна.

Відео дня

" Обсяг користування (національним роумінгом — ред.) впав приблизно вдвічі. Дуже активним було використання на окупованих територіях, де стабільність мережі була дуже різною. Після того, як були вимкнені окуповані території… На сьогодні ми маємо розподіл, близький до ринкового", — зазначив Комаров.

За його словами, протягом тижня національним роумінгом користується близько 500−600 тисяч абонентів, з них Київстар приймає в середньому близько 250−300 тисяч.

" Після війни, у разі НС — так, безумовно, це чудовий механізм, який добре себе зарекомендував. Довгостроково, як комерційна основа розвитку галузі немає", — вважає Комаров.

За словами президента Київстар, в українських операторів дуже різні конкурентні переваги і в нормальний час національний роумінг — невиправдане рішення.

«У кожного своє позиціонування та національний роумінг фактично прибирає елементи конкурентної боротьби», — підкреслив Комаров.

Нагадаємо, що на початку війни українські мобільні оператори Київстар, Vodafone та lifecell домовилися про запуск національного роумінгу в Україні.

Трохи пізніше вони також запустили мобільний інтернет у межах національного роумінгу.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X