Київстар, Vodafone та lifecell. Українські оператори запустили мобільний інтернет в рамках національного роумінгу

13 березня, 21:02
Мобільні оператори запустили послугу доступу до інтернету в національному роумінгу (Фото:JESHOOTS / pixabay)

Мобільні оператори запустили послугу доступу до інтернету в національному роумінгу (Фото:JESHOOTS / pixabay)

Українські мобільні оператори Київстар, Vodafone Україна та lifecell реалізували нову можливість в рамках національного роумінгу.

Відтепер абоненти можуть користуватися не лише голосовими дзвінками й SMS, а і мобільним 2G/3G інтернетом на швидкості до 512 кбіт/с, щоб обмінюватися повідомленнями в месенджерах або шукати інформацію в інтернеті. Про це йдеться у спільній заяві мобільних операторів.

Відео дня

«Національний роумінг дозволяє при зникненні зв’язку одного оператора підключатися до мережі іншого. Наразі наявність мобільного інтернету не менш важлива за дзвінки, адже дозволяє бути на зв’язку з близькими онлайн та перевіряти актуальні новини. При цьому, тарифікація послуг у національному роумінгу зберігається відповідно до тарифного плану оператора, послугами якого користується абонент», — сказано у повідомленні.

Для абонентів lifecell національний роумінг працює автоматично. Якщо підключення до мережі іншого оператора не відбувається — необхідно здійснити ручні налаштування.

Абоненти Київстар та Vodafone можуть скористатись цією опцією здійснивши ручні налаштування на смартфоні:

1. Відключити автовибір мережі

— на Android: Налаштування — Мобільна мережа (чи Підключення) — Оператор

— на iOS: Параметри — Стільникові дані - Вибір мережі.

2. Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи lifecell.

3. Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.

4. Перевірити можливість використання мобільного інтернету — відправити повідомлення в месенджері.

Важливо: підключення національного роумінгу може створити додаткове навантаження на мобільні мережі. Для того, щоб всі абоненти мали доступ до зв’язку у важливий момент, оператори радять:

— вимкнути автозавантаження в месенджерах та інших додатках. Наприклад, автоматичне оновлення у Play Market та App Store через мобільні мережі;

— у налаштуваннях смартфону можна заборонити додаткам, які працюють у фоновому режимі, використовувати мобільний трафік;

— встановити меншу якість відео у YouTube та інших відеострімінгових сервісах;

— за наявності варто використовувати Wi-Fi.

Також абонентам необхідно раз на день намагатися повернутись (підключитись) до мережі свого оператора — вручну або увімкнувши автовибір мережі.

Як повідомлялося, 7 березня українські мобільні оператори Київстар, Vodafone та lifecell домовились про запуск національного роумінгу в Україні.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X